nieuwe shit!
-
mrbeatfreak
nieuwe shit!
Eindelijk eindelijk heb ik mn mods besteld!!!
Over ander halve week moeten dan toch het spruitstuk, sportcat en catback van Janspeed op mn ZR zitten en dan plaats ik ook mn BMC coldair intake. Hoop dan toch wel 10 pk xtra te krijgen!!?? Dat moet dan binnen kort maar een getest worden!!!!!!!!!
Misschien maar eens een rollerbankmeetinkje organiseren!!
Over ander halve week moeten dan toch het spruitstuk, sportcat en catback van Janspeed op mn ZR zitten en dan plaats ik ook mn BMC coldair intake. Hoop dan toch wel 10 pk xtra te krijgen!!?? Dat moet dan binnen kort maar een getest worden!!!!!!!!!
Misschien maar eens een rollerbankmeetinkje organiseren!!
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Dat moet zeker lukken, met al dat spul.
Zo'n sportkat is trouwens wel een leuk ding, maar ook erg prijzig/pk.
Zo'n sportkat is trouwens wel een leuk ding, maar ook erg prijzig/pk.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-
Skytiger
Ik had met die spullen 180 pk op mijn ZR, maar dat kon nog zo'n 10pk meer zijn door pakkingen die niet juist werkten of er simpelweg niet tussen zaten...
dus zou ik op zon 190 pk komen...
PS dit was wel met Chippie...
Ennuh... Ik weet niet waar je het laat doen, zorg dat je Lambda sensor goed aangesloten zit. In het originele systeem zitten er 2.
In de Janspeed dacht ik maar 1, wat betekent dat je 1 sensor moet laten attachen aan de ander, wat bij mij niet gebeurd was, en er dan een ECU lampje op je dash gaat branden.
Succes.
Geeft wel een diper geluid.
Heel mooi en niet te...
dus zou ik op zon 190 pk komen...
PS dit was wel met Chippie...
Ennuh... Ik weet niet waar je het laat doen, zorg dat je Lambda sensor goed aangesloten zit. In het originele systeem zitten er 2.
In de Janspeed dacht ik maar 1, wat betekent dat je 1 sensor moet laten attachen aan de ander, wat bij mij niet gebeurd was, en er dan een ECU lampje op je dash gaat branden.
Succes.
Geeft wel een diper geluid.
Heel mooi en niet te...
-
mrbeatfreak
- Striker
- MG-R Freak
Re: nieuwe shit!
In Goes zit een hele goedemrbeatfreak schreef:Misschien maar eens een rollerbankmeetinkje organiseren!!
-
mrbeatfreak
- Striker
- MG-R Freak
De laatste keer ben ik met wat mensen van de Belgische MG F club geweest. Ik geloof dat ik toen rond de 40 euro betaalde, we hadden de bank toen de hele dag afgehuurd. Misschien dat er daar ook wat mensen zijn die geïnteresseerd zijn om nog eens te gaan.
Het is zeker de moeite waard, het is erg professioneel en je krijgt er een hele uitgebreide uitleg.
Het is zeker de moeite waard, het is erg professioneel en je krijgt er een hele uitgebreide uitleg.
Laatst gewijzigd door Striker op ma jun 13, 2005 3:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Skytiger