dus het bedrag klopt dan wel, maar deze heeft meer km gereden.
en zit er nog een geschiedenis bij de auto (boekjes enz enz)????
hoe is de staat van de auto????
ik vind het veel geld voor zo'n auto met die km stand.
De L-serie motor waarvan de 2.0l diesel uit de 200 een exemplaar is is een beenharde motor. Deze motor was in zijn debuut jaren samen met de VAG TDI een van de modernste in zijn soort. Mocht je er een willen kopen: let vooral op de keeringen van de krukas en de versnellingsbak. In het algemeen is de 200Mk3 ook een auto zonder echt grote gebreken
Ben vandaag wezen kijken maar helaas was de auto niet aanwezig, was nog bij de vorige eigenaar (een kennis van de baas van de garage) om de radio over te zetten.
Donderdag een proefritje rijden!
ik wil mijn *SLOPEL* (verschrikkelijk lelijk merk die hier op het forum niet genoemd mag worden) Tigra van 1996 inruilen (benzine) met 134000 km maar moet nog wel voor die Rover bijbetalen; 1000 Euro!
Zal ik dit doen of niet???
hij heeft wel veel opties die Rover!!! Ik weet dat het best aan de dure kant is maar door de opties zoals leren bekleding en cruise control vind ik het toch wel aardig!
Altijd door dealer onderhouden en boekjes aanwezig 193.068 km 5 Deurs, Handgeschakeld 5-versnellingen. ABS, airbag dubbel, airconditioning, bovag garantie 6 maanden, bumpers in carrosseriekleur, centrale vergrendeling met a.b., cruise control, elektrische buitenspiegels, elektrische ramen voor, in hoogte verstelbaar stuur, leder stuur, lederen bekleding, lendesteun L, lichtmetalen velgen, stuurbekrachtiging, trekhaak, zonnedak elektrisch. HSB per 3 mnd € 196.-
Trekvermogen geremd: 1000 Kg (A)
Graag jullie mening!!!
ps Waar moet ik op letten bij het proefritje????????????????