Is er iemand die ooit een 114Gta blok in een mini heeft gelepeld? en zoja, waar moet ik op letten en wat heb ik allemaal nodig van de 114? Aandrijfassen etc?
please someone..., help!
114gta blok in een mini?
Hoi Speedfreax,
probeer eens bij www.16vminiclub.com daar staan diverse forums over
upgrades met andere motoren in mini s.
cooper
probeer eens bij www.16vminiclub.com daar staan diverse forums over
upgrades met andere motoren in mini s.
cooper
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Er moet dan een R100 subframe in(of een custom subframe), wat direct inhoud dat je de neus van de mini moet verlengen met zo'n 3 cm(d8 ik).
Bijna de gehele voorkant van de R100 wordt gebruikt, fusee's, draadarmen, aandrijfassen, bak, motor enz enz enz.
Bijna de gehele voorkant van de R100 wordt gebruikt, fusee's, draadarmen, aandrijfassen, bak, motor enz enz enz.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
dit is niet aan te raden je gaat het wiel opnieuw uitvinden. 1.4/1.8 blokkie daarbij komt het uitlaatspruitstuk in het gedrang in een mini. Blok moet zo laag in de auto gebouwd worden dat die bij het minste geringste de grond gaat raken. Beter de vertrouwde honda (v-tec) route te volgen, daar zijn standaard kits voor te koop(ook voor de 2.0ltr *SLOPEL* (verschrikkelijk lelijk merk die hier op het forum niet genoemd mag worden) blokken)