een klein tikkie gekregen

214 216 218 220 25
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

3500 voor een 214 uit 94 vind ik wel optimistisch, daar koop je tegenwoordig een Coupe voor...
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

net wat ik zei, aanvaard nooit een eerste bod, je bent altijd geript.
ik snap trouwens niet dat jouw verzekering een expert stuurt, het is toch de burgerlijke aansprakelijkheidsverzekering van de tegenpartij die moet betalen?
MG ZR S1800
lex

Bericht door lex »

Aangezien de de gegevens van de tegenpartij nog niet bekend waren en ik all-risk verzekerd ben gaat mijn verzekering alles al in werking zetten en dus een expert regelt, mijn verzekering betaald ook uit en verhaalt dit op de tegenpartij. Het wordt altijd een strijd tussen de partijen maar tussen het schaderapport en uitkeren bedrag zit 5 dagen aangezien je ook maar 14 dagen een huurauto krijgt. Dit is mij verteld door de verzekering.
pieterrademakers

tegenbod

Bericht door pieterrademakers »

Heb je de verzekering al een ander voorstel gedaan er zit altijd een marge in ze beginnen laag, maar als je zelf met een goed voorstel komt staan ze daar zeker voor open!!
Robert-220TC
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Robert-220TC »

Mark16v schreef:3500 voor een 214 uit 94 vind ik wel optimistisch, daar koop je tegenwoordig een Coupe voor...
Staat ook bij vorig jaar zomer ;)

En zeg maar zo niet iedereen laat zich gelijk afbluffen door de maatschappijen 8)
Skytiger

Bericht door Skytiger »

Voet bij stuk houden !! !!

Ik heb ook genoeg geld gebeurd voor de ZR...

Maar wat ik niet snap he...
Waarom moest jij in GODSNAAM Kenteken deel 1 afgeven???
Dit hoeft nooit, sterker nog dit mag officieel niet eens... jij bent eigenaar en niet de motoragent, agent mag hem inzien, maar moet ALTIJD alles teruggeven!!!!
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

Skytiger schreef:Maar wat ik niet snap he...
Waarom moest jij in GODSNAAM Kenteken deel 1 afgeven???
Dit hoeft nooit, sterker nog dit mag officieel niet eens... jij bent eigenaar en niet de motoragent, agent mag hem inzien, maar moet ALTIJD alles teruggeven!!!!
Moest ik ook toen ik m'n Sierra Station totallos reed.
Dat doen ze om te voorkomen dat ie ff snel opgelapt wordt en weer deelneemt aan het verkeer.
Nu wordt je feitelijk verplicht 'm aan een sloperij te verkopen (of zelf in onderdelen) .... een sloperij heeft namelijk wel de mogelijkheid je een vrijwaringsbewijs te geven terwijl een deel van het kenteken nog bij de politie is.

cheers,
Dennis
You can go fast ... but I can go anywhere.
lex

Bericht door lex »

ja inderdaad dat was ook de reden die de agent opgaf.
Ik werd eindelijk terug gebeld door de verkeerspolitie Rotterdam.
De veroorzaakster van het ongeval moest uitwijken voor iemand die haar dreigde te raken en verloor de macht over het stuur ze heeft eerst zelf de tunnel wand geraakt en is daarna tegen ons aan gekomen.De vrouw heeft diverse kneuzingen opgelopen maar meer niet.
Het wrak staat inmiddels hier op de zaak en daarmee is het ook afgehandeld ik ben accoord gegaan met behoud van het wrak.
Had ik wat meer tijd gehad of een 2e auto had ik er meer werk van gemaakt maar ik heb zo snel mogenlijk weer een goeie auto nodig, andere expert duurt ook weer een week.
Vanavond ga ik een proefrit maken in een Daewoo Nexia , ik ben al lid geworden van de Daewoo Tunningsclub, jullie horen het nog wel.
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

lex schreef:Vanavond ga ik een proefrit maken in een Daewoo Nexia , ik ben al lid geworden van de Daewoo Tunningsclub
Tja, wat moet ik daar nu op zeggen ;).
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Is dit niks voor je?
Afbeelding

Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

Striker schreef:Is dit niks voor je?
zow die is zeker wel gaaf, en niet duur of ligt dat aan mij?
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Nee, zeker niet duur. Het is alleen zonder garantie :? (maar voor dat bedrag kan je wel wat risico lopen, zeker als je nog een reserve auto achter de hand hebt ;) ).
Afbeelding

Skytiger

Bericht door Skytiger »

is hier bij mij om de hoek... ik heb eerlijk gezegd die auto nog nooit hier in de buurt zien rijden, en het bedrijf ken ik ook niet zo goed, weet wel dat ier zit...
ironman

Bericht door ironman »

Zo mooie auto, maar 6500 euro en geen garantie vind ik nog wel een gok hoor. Ik vind 6500 euro nog wel veel geld dan.
Wel een dikke auto hoor en vooral in de BRM uitvoering.
Beko

Bericht door Beko »

Naar mijn weten staat die BRM al heel lang te koop al een paar keer verschillende advertenties gezien waar die in stond.

Groet
Beko
lex

Bericht door lex »

Nee die ik heb net in de Daewoo gereden het is een complete auto voor niet veel geld maar het rijd niet echt lekker we zien wel.
Plaats reactie