radiateur kapot

214 216 218 220 25
Plaats reactie
rover220GTi

radiateur kapot

Bericht door rover220GTi »

Hallo,

het is alweer eens tijd voor iets om kapot te gaan. Deze keer is er een stuk van m'n radiateur afgebroken, bovenaan waar de slang van de thermostaat behuizing naar binnen gaat. Resultaat is dus dat ik die slang niet fatsoenlijk kan vastzetten en er flink wat water lekt. Ook ben ik bang dat het stukje wat er wel nog aan vast zit ergens gescheurd is. Weet niet hoe ik dit ga oplossen, heb nu wel alles geprobeerd, vanaf een stukje eraan lijmen tot een epoxy kitje. Of het water druk is te hoog, of het wordt te warm...Maar hij blijft lekken.
Weet niet precies hoe ik dit ga oplossen, maar ik ga morgen vroeg maar eens een radiateur reparatie bedrijf bellen die ik in de gouden gids heb gevonden, en hopelijk kunnen zij me helpen. Anders iemand nog ideetjes?

Erik :evil:
rover220GTi

Bericht door rover220GTi »

Nou, nieuwe radiateur, met installatie en BTW, €227.50...leuk bedrag, maar had niet veel keuze...

Wel typisch dat ik minder als een jaar geleden de oude heb laten opknappen, denk niet dat ik die meneer nog een keer zal vragen om mij te helpen :?

Erik
Plaats reactie