Koplampen rover 200.. 30 euri/ Lekkage

214 216 218 220 25
Plaats reactie
TDIC1999

Koplampen rover 200.. 30 euri/ Lekkage

Bericht door TDIC1999 »

Even voor diegenen die vocht, een scheurtje, een klusfout hebben gemaakt.. Was een nieuwe koplamp nodig en ontdekte: de headlampshop in Iserlohn (onder Dortmund). Ben er ff heen gereden en had een nieuwe koplamp (rechtsvoor) voor 30 euri.. Dus als je nog wat zoekt..

En ff nog een vraagje: Iemand ervaring met Lekkage? Via de opening onder het dashboard Links komt er bij regen water uit.. Heb rubbers en dergelijke al na gelopen maar helaas.. Ook recht loopt het water langs de binnenkant van de deur.. Lijkt alsof het daarin opgeslagen wordt en als ik dan rijdt loopt het naar binnen.. Heb in ieder geval een snorkel bij me tegenwoordig..
morris
MG-R Fanatic

Bericht door morris »

Hmmm, even naar mofrika rijden voor een koplamp :shock: , dan maar een 2e handse van de sloop.
Tussen het onderste raamrubber aan de buitenkant kan altijd water naar binnen, maar dat kan normaal door de gaatjes onder in de deur (binnen kant) weer naar buiten.
Misschien dat ze bij jou verstopt zitten.
Ik weet niet of je een schuif/kanteldak hebt? zo ja misschien is er een afvoer verstopt.
Roverloos
thabass

Bericht door thabass »

Hey,

ik heb hetzelfde gehad met mij '99 tdic. alles nagekeken, er zit geen opvangbak (parfan bak) bij onze mk3 rovertjes dus ik heb als advi4es gekregen dat het wel eens een lekke ruit kan zijn. er hoeft maar een heeeeel klein lekje te zitten en dan krijg je dat dus :-S rubbers kan je niets aan zien, gaat om de kit ed.

Ik heb mijn ruit laten vervangen bij autotaalglas, kost je 60 euro (moet je wel WA+ of all risk verzekerd zijn) en daarna probleem opgelost. Wat ook kan is even opnieuw af laten kitten, kost je iets van 20 euro maar zegt niet dat het opgelost is.

Hoop dat je er wat aan heb. ik was erg blij dat de lekkage eindelijk opgelost was....

Suc6
Ramses

hm

Bericht door Ramses »

hoe heet die toko precies in duitsland? moet namelijk nog een h11 connector hebben (voor mistlampies) en die krengen zijn in nederland gewoon niet te krijgen...
TDIC1999

Bericht door TDIC1999 »

Die Toko heet: Head Lamp Shop zit in Iserlohn. Adverteert veel op ebay.de
Ramses

Bericht door Ramses »

Hmm,

heel ebay duitsland heeft die stekkers niet. Head Lamp Shop dus ook niet. Kan ze bij google ook niet vinden btw.

Na ja, thanks anyway, ik zoek wel weer verder ;)
Robert-220TC
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Robert-220TC »

Ik breng me wagen altijd naar automobielglas

www.automobielglas.net

Voor de regio Rotterdam moet je dan zoeken, vragen naar michel

Bij wa extra en aLL risk hoef je geen eigen risico te betalen

Ze vervangen, repareren op lokatie (dus ook voor je deur)

(automobielglas carnisselande bv)
Plaats reactie