overbruggen?

vragen, antwoorden, tips en foto's van en over Car-Hifi
Plaats reactie
vdwaldennis

overbruggen?

Bericht door vdwaldennis »

hoe moet je een versterker overbruggen en wat houdt het nu precies in?
Gebruikersavatar
Gerald-17
MG-R Core
Berichten: 3021
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
Woonplaats: Zuidwolde (DR)
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

als je bijv. een 2 kanaals versterker hebt, en je hebt 1 subwoofer, dan sluit je van je ( versterker kanaal #1 en kanaal #2) subwoofer de + aan op kanaal #1, en de - op kanaal #2 zodat je meer geluid eruit haalt
(toch :?: )

Groeten, Gerald.
Ewout

Bericht door Ewout »

Let WEL ff goed op of de versterker ook daadwerkelijk brugbaar is......
Als de versterker brugbaar is is het namelijk altijd aangegeven, zowel op de verterker zelf als op het aansluitschema van de versterker ;)
vdwaldennis

Bericht door vdwaldennis »

hoe moet het aangegeven zijn op de versterker? ik heb namelijk geen boekjer meer erbij want ik heb hem overgekocht
Gebruikersavatar
artemis
MG-R Freak
Berichten: 1981
Lid geworden op: zo apr 18, 2004 11:51 am
Woonplaats:
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door artemis »

vdwaldennis schreef:hoe moet het aangegeven zijn op de versterker? ik heb namelijk geen boekjer meer erbij want ik heb hem overgekocht
Dan staat er "bridged" op de versterker, staat aangegeven bij de speakeruitgangen met een pijltje naar de + en de - die je moet gebruiken (meestal de buitenste 2) :)
vdwaldennis

Bericht door vdwaldennis »

Dan staat er "bridged" op de versterker, staat aangegeven bij de speakeruitgangen met een pijltje naar de + en de - die je moet gebruiken (meestal de buitenste 2) :)[/quote]

klopt ja oke bedankt
vdwaldennis

Bericht door vdwaldennis »

artemis schreef: Dan staat er "bridged" op de versterker, staat aangegeven bij de speakeruitgangen met een pijltje naar de + en de - die je moet gebruiken (meestal de buitenste 2) :)
oke bedankt
Plaats reactie