- Als ik mijn stuur helemaal omgooi terwijl ik (uiteraard) stapvoets rijd, lijkt het alsof de voorwielen niet in een lijn staan. Ik voel dus een wiel vooruit schuiven. Hebben jullie dit ook?
- Als ik lichtelijk te hard optrek (vanuit stilstand), verlies ik al grip. Het lijkt net alsof er maar één voorwiel is die voor de aandrijving zorgt. Iemand hier een opmerking over?
- Ik ben nogal een lang persoon en ik kan eigenlijk niet helemaal rechtop zitten. Tijdens de koop van de auto was ik zo opgewonden dat ik niet op de dakhoogte heb gelet. De stoel staat al op zijn laagst. Zijn er meer mensen die last hebben van de geringe dakhoogte en valt er wat aan te doen?

- Verder piepen mijn remmen ineens na een week na aankoop

- Jawel... ook mijn multiriemen piepen (ook bij stationair draaien) Dit was overigens al bij aankoop, maar het wordt nu erger. Een garage bij mij in de buurt zegt het voor 70 euro te kunnen fixen. Is dit een fair price?
Ik maak me een beetje zorgen over enkele puntjes. Volgens mij klopt het niet helemaal. Het liefst zou ik iemand van dit forum een keer willen meeten, zodat diegene mijn Rover kan bekritiseren en tips geeft.
Kan iemand me een beetje gerust stellen!?