overtuigen om 214i of SI te kopen

214 216 218 220 25
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

Hya Funrider,

Nâh .... dan hoop ik voor je dat die Focus zich beter houd dan die transits bij ons op de zaak :blink:
Ik heb trouwens wel mazzel met mijn transit ... daar is het minste mis mee :D ... tot nu toe dat is :blink:
You can go fast ... but I can go anywhere.
Roverforever
MG-R Freak

Bericht door Roverforever »

Ik ben blij voor jou dat je dan toch een Ford gekocht hebt en geen Seat of Skoda. Want hoezeer vele autoliefhebbers dit zullen betwisten:een Rover of Honda benzine blok is veel betrouwbaarder dan een VAG benzine. VAGgers hebben nl veel last van de spanrol en zwakke nokkenaslagers terwijl de post 2000 Rover motoren nagenoeg probleemloos zijn.
1988 Rover Vitesse & 1994 Rover 620i & 1994 Rover 827Si Coupé & 1995 Rover 827Si Saloon & 1998 Rover 620Si & 2003 Rover 45 1.8 & 2005 MG ZT CDTi+ & 2003 Rover 75 CDTi Tourer & 2004 Rover 75 4.6 V8 RHD & 2015 Volvo V70 T4 Nordic full option
HoRiZoN

Bericht door HoRiZoN »

ik kan geen vergelijkingen maken met een F :roll: RD en een Rover, sorry.
In een rijtje wat je wou kopen, ford, seat of rover, een dik verschil in mijn ogen.

Als ik geen Rover of MG zou kopen, dan is het een toyota, honda of audi.
Maarja, ieder zijn smaak he

Amuseer je nieuwe wagen.
funrider

Bericht door funrider »

ik de vergelijking puur gemaakt op eigenschappen, standaard, 2e hands prijzen.. en niet zozeer op uiterlijk..

Ford Focus die ik gekocht heb heeft: 2airbags,airco,lichtmetalenvelg,trekhaak,elektrramen,stuurbekr.,centrdeurvergr. daarbij is 75pk 1.4 16v (slechts 171km/u) genoeg voor mij en heeft de auto zowel van buiten maar vooral van binnen een super mooi design (echt uit eind '98). Goede kooiconstructie.

De kleine gemissen in vergelijking met Rover zijn afstandbediening, alarm, elektr. spiegels en mistlampen maar vaak de lichtmet. velg zitten er niet op bij een Rover).

Rover 25/200 heeft:
meer pks + bovengenoemde gemissen bij Focus maar staat slechter aangeschreven qua veiligheid (zie autoweek site) en is als ik 2e hands ga verkopen veel minder waard. Van buiten gaaf (vooral 200) maar van binnen duidelijk een design uit begin jaren 90.

De kosten voor een 2e hand Rover 25 en Ford Focus lagen nagenoeg naast elkaar.

Prima als jullie mij voorbij scheuren hoor.
Ik zit prima in mn Focus.
HoRiZoN

Bericht door HoRiZoN »

pff autobléh...
Er zijn idd mensen die niks moeten hebben van rover, en ik moet toegeven dat het interieur wat aan de oude kant ligt.
Zoals mijne rover 25 1.4 16v 103pk versie
Het is een sterling versie, dus full option, heeft wel mettalic velgen en airco, airbags, parkeersensoren, leder, mistlampen en verwarming van spiegels enzovoorts maar ik heb die in juni 2004 nieuw gekocht, nog geen jaar oud dus, maar ja id, geen nieuw design qua interieur, geen navigatie of boordcomputer.
Maarja, zoals jou niet deert dat ie niet echt een scheurijzer is :mrgreen: , intereseert het mij nie dat het interieur ouder is.

Ik heb respect voor je keuze hoor, en ik vind het wel tof dat je aan het overwegen was voor een rover of mg, maja, ik ben op en top mg-rover fan 'geworden'

Maar veel sucses met de Ford, amuseer je ermee enzovoorts
ciao! ;)
Plaats reactie