Eerst een week van de kabel (internet/tv/radio) afgesloten, stroomuitval, kapotte boiler en nu een kapotte computer die al een week bij een PC Dokter ligt... owja, ook mijn 2 fietsen zijn binnen 1 weekend beide total loss gereden.
Maar da's nog niet genoeg, neeee.....
Vrijdag op weg van Baarn naar m'n meissie in Apeldoorn. Op de A1 werd de motor al een beetje warm, maar niks alarmerends. Totdat ik afslag Apeldoorn-West neem. Onderaan de afslag kijk ik op de temperatuurmeter en zie dat deze vol in het rood staat. Ik meteen stoppen langs de kant en ik zag dat m'n koelvloeistof helemaal op was. Verder deed ook m'n kachel het niet. Het was een klein stukje naar m'n ouders die ook in Apeldoorn wonen dus daar maar even de auto geparkeerd. M'n pa is vroeger monteur geweest dus da's mooi mazzel. Die gaat vanavond als het goed is aan de slag. Vrijwel zeker dat de koppakking eruit ligt.
Ben vanmorgen dus LOPEND naar m'n werk gegaan (de enige plek waar ik nog wel kan internetten).
Tot overmaat van ramp is m'n vriendin voor een week in Groningen en zie ik haar vrijdag pas weer.
Greetz Robert,
die het een beetje zwaar heeft..