navigatie

vragen, antwoorden, tips en foto's van en over Car-Hifi
Plaats reactie
Dennis

navigatie

Bericht door Dennis »

Na een keer écht verdwaald te zijn in een stad (fijn als er geen straatnaambordjes hangen :? ) heb ik besloten dat ik een navigatiesysteem wil (of het er komt is wat anders..).
Ik wil niet zo'n pocket pc ding of iets dergelijks, waarvan men er van uit gaat dat men dat uit de auto meeneemt als men de auto verlaat, want ik vind het al erg genoeg om met een radio frontje te lopen slepen.

Nu zag ik dat Alpine (bijvoorbeeld), een navigatiesysteem heeft, waar je dan een touch screen op aan kunt sluiten. Het GPS systeem ding zelf pleur je dan in je dashboard kastje ofzo.
Weet iemand of je dit ding op je HU aan kunt sluiten, zodat het geluid van het navigatiesysteem via de speakers te horen is (en dan dus zonder dat ik dan de hele tijd dat dat systeem werkt geen muziek kan luisteren), of kan dit niet en denk ik weer eens te simpel?
Gebruikersavatar
118GTR
MG-R Core
Berichten: 4198
Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
Woonplaats: Nijmegen - Hierden
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

elk consumenten nav-systeem kan met een HU praten, wel moet je HU eht ondersteunen, maar elk beetje HU kan dat ook wel.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Dennis

Bericht door Dennis »

da's mooi :D
Ga ik binnenkort eens even buurten bij de car-zooi boer :D
Plaats reactie