Muhahahahaha ( Evil Laugh outloud )

111 114 Metro Mini
steampit

Bericht door steampit »

Ben benieuwd naar de nieuwe filpmjes in het daglicht van de auto(s)! Want die komen neem ik aan?

Verder staat het met mijn plannen niet zo goed. Heb nu al een tijd geen auto meer en ook geen plannen. Ik jat nu telkens de polo uit 89 van mijn vriendin :lol: Maar goed, ik doe af en toe net of het een 114 is :evil: Misschien als ik lang en vaak genoeg naar jouw foto's/films blijf kijken ik weer serieus ga rondkijken.

Grtz,
Bob
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

komen geen nieuwe filmpjes sorry, zie ik het nut niet zo van in. Geluid klinkt in het donker hetzelfde, en ik wil ze zo min mogelijk starten.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
steampit

Bericht door steampit »

Hoezo zo min mogelijk starten?
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

omdat de olie nooit op temperatuur komt, de accu nauwelijks begeladen wordt, hij veels te rijk loopt voor die lage toerentallen/load factor, en het een real bitch is om te starten op het moment.(vanwege het feit dat hij zo rijk staat)
Rover 118 GTi VVC MK3.2

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
steampit

Bericht door steampit »

Ok, duidelijk. Maar hoe ziet de toekomst eruit voor deze auto(s)? En de "nice one"? Daar rij je al mee toch?
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Ik rijd op dit moment rond in nice-114 idd, en dat blijf ik ook wel doen de komende tijd

1 van de racers wordt verkocht, de andere bouw ik om naar straat-spec en krijgt een 1.8 behandeling.
Rover 118 GTi VVC MK3.2

www.118GTi.tk

steampit

Bericht door steampit »

klinkt heel goed ! Dat wordt wat als die racer met 1.8 de straat op gaat :twisted:
master i

Bericht door master i »

ziet er stoer uit. en als je hem ombouwd laat je hem dan in die rally outfit staan (oranje)? :lol:

ps leuk lachje aan het einde van de film ;)
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

rollkooi, ophanging, stoelen enz blijven er in, daar kocht ik hem voor.
Rover 118 GTi VVC MK3.2

www.118GTi.tk

Plaats reactie