MG maestro
MG maestro
Kwam deze tegen op het net is volgens mij van de vriend van Mini Power die hier ook wel eens post

- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4850
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
O-series 2.0 8v Turbo 150 pk.
In Engeland krijgen deze Tickford Turbo's nog vaak een extra upgrade naar een M-serie of T-serie Turbo.
Zoals te zien is, passen MGF/MGTF-velgen er zo onder(zelfde steek en ET-waarde)
In Engeland krijgen deze Tickford Turbo's nog vaak een extra upgrade naar een M-serie of T-serie Turbo.
Zoals te zien is, passen MGF/MGTF-velgen er zo onder(zelfde steek en ET-waarde)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4850
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
@tim dat wordt dan tijd. :PDutch Vitesse schreef:@jouke dit is dan geen turbo is een 2.0 liter efi blok
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- VandenPlas
- MG-R Freak
- Berichten: 1147
- Lid geworden op: zo aug 08, 2004 7:04 pm
- Woonplaats: Haarlem
- Contacteer:
Jep de maestro is van een vriend van mij. Hij heeft hem zelf gerestaureerd en het nodige verbouwd... Ik zal hem eens zeggen dat ie moet posten! 
Tis nu een MG maestro 2.0 efi met tickford uitbouwset, 16" TF velgen en 15" F velgen voor in de winter. Recaro lederen interieur enz. enz. Maar dat kan ie zelf allemaal beter vertelen!

Tis nu een MG maestro 2.0 efi met tickford uitbouwset, 16" TF velgen en 15" F velgen voor in de winter. Recaro lederen interieur enz. enz. Maar dat kan ie zelf allemaal beter vertelen!

- Roverforever
- MG-R Freak
- Berichten: 957
- Lid geworden op: di sep 14, 2004 7:55 pm
- Woonplaats: heist op den berg/wi
Zo iets zou ik ook nog wel durven kopen. Enkele weken terug heb ik een Montego Lucas EFi gereden zonder turbo,maar dat ging ook nog vooruit hoor en heeft een strakke wegligging voor zijn tijd
1988 Rover Vitesse & 1994 Rover 620i & 1994 Rover 827Si Coupé & 1995 Rover 827Si Saloon & 1998 Rover 620Si & 2003 Rover 45 1.8 & 2005 MG ZT CDTi+ & 2003 Rover 75 CDTi Tourer & 2004 Rover 75 4.6 V8 RHD & 2015 Volvo V70 T4 Nordic full option