Wat denken jullie?

618 620 623 820 825 827
Plaats reactie
mihai12move

Wat denken jullie?

Bericht door mihai12move »

Ik wil heel graag een Rover 416Si kopen met airco. Daarvoor moet ik eerst mijn andere Rover 620i uit 1995 verkopen.

Nou heb ik advertenties gezet op marktplaats, speurders, etc. maar weinig echte reacties gehad. :beuh:
De auto rijdt echt goed en er mankeert niets mee, alles werkt perfect.
Hier is de advertentie:

http://www.marktplaats.nl/index.php3?ur ... /11188.htm

Ik vraag me af of iets verkeerd doe dat er zo weinig reacties komen. Of is het niet zo een goede tijd om een auto te
verkopen. De prijs is toch niet te hoog in verhouding met de staat van de auto? Ik ben nog wel bereid te onderhandelen
bij interesse.

Wat denken jullie?

Al jullie tips, suggesties zijn welkom! Help mij, ik wil zo graag de 416Si hebben. Ik heb al een gevonden maar nu
moet ik nog genoeg geld voor mekaar zien te krijgen... :roll:

Alvast bedankt!

Hier zijn wat foto's van de auto:

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
tummeke

Bericht door tummeke »

Nette advertentie, goeie prijs.. Nope.. Niks mis mee!!

En je hebt toch ook al meerdere boden? Heb het er eens over met die mensen.. Laat ze langskomen en onderhandelen kan dan altijd nog..

Beetje water bij de wijn doen allebei, iets boven je prijs beginnen natuurlijk..

etc :)

Maar t ziet er verder goed uit hoor!
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Tja ziet er idd netjes uit je ad. Ben bang dat er gewoon weinig mensen geinterreseerd zijn, aan jou ad of de auto ligt het niet.

heb zelf ook last van het probleem, ik heb me totaal scheel gezocht naar een 1.8 k-serie blok, uiteindelijk uit engeland moeten halen(jah vanwege de prijs). Nu heb ik er zelf 1 te koop, is er gewoon nog niet 1 reactie op geweest.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
tummeke

Bericht door tummeke »

Ik weet t ook.. Dat is ook t nadeel van rover.. zo exclusief dat er weinig publiek voor is..

En 118GTR, ik heb op zich grote interesse in je blok.. Maar 2000 euro.. Man dat geld heb ik er niet voor liggen :(
Ben aan t spelen met een 1.8 idee.. Liefst wel een VVC dan maar goed.. Maar zo duur moet t me niet worden :P
Al zeg ik niet dat je blok dat niet waard is natuurlijk..
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

Misschien kan je het zinnetje "Wel eerst afspraak maken i.v.m. werk" verwijderen ... lijkt namelijk net of je nog wat aan de auto moet werken.
En misschien wat minder nadruk op de 185.000km , want die staat nu met dikke cijfers.

Voor de rest lijkt ie me zeer goed, auto ziet er ook prachtig uit.

cheers,
Dennis :cool:
You can go fast ... but I can go anywhere.
mihai12move

Bedankt Dennis, ik zal het meteen aanpassen. Ik denk dat je wel gelijk hebt.
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

lijkt me een nette advertentie!

succes met de verkoop, ik heb om mijn 600 te verkopen ook 3 mnd nodig gehad.
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
mihai12move

Ik heb best wat details gemeld omdat ik mijn advertentie een beetje wou onderscheiden van de rest. Alles in de advertentie klopt en zo krijgen de mensen toch een goed beeld van wat ze kunnen verwachten (dacht ik)?

De auto zit gewoon nog heel erg goed in de lak, ik poets hem helemaal niet vaak hoor, een keer door de wasstraat en klaar.
Ik heb soms het gevoel dat sommigen een auto bijna voor niks willen kopen.

Misschien is het beter om de reden van de verkoop ook even in de advertentie te zetten.

Bedankt in ieder geval voor je adviezen.
Roverforever
MG-R Freak

Bericht door Roverforever »

Sorry,maar ik vind dat je gek bent :!: Een 620 is een veel krachtigere auto dan een 416. (Een 416 is natuurlijk ook een zeer goede wagen met prestaties en comfort,maar een 600 is wel de max hoor) Ik rijd liever in mijn '94 620i als in mijn nieuwe v8-75 als ik gepreseerd ben hoor,een 620 is een echte wolf in schapen kleren. HOU JE 620i
1988 Rover Vitesse & 1994 Rover 620i & 1994 Rover 827Si Coupé & 1995 Rover 827Si Saloon & 1998 Rover 620Si & 2003 Rover 45 1.8 & 2005 MG ZT CDTi+ & 2003 Rover 75 CDTi Tourer & 2004 Rover 75 4.6 V8 RHD & 2015 Volvo V70 T4 Nordic full option
Dennis

Bericht door Dennis »

Ik denk dat de kritiek niet op de advertentie betrokken hoeft te worden, alswel op het gros van het marktplaats publiek...
Heb al zo vaak gezien dat iemand een minimum prijs van -bv- 200 euro wil en dat er dan toch nog prutsers zijn die een beetje 50 euro gaan lopen bieden ofzo...pleurt toch effe een eind op ofzo, onderhandelen is leuk, maar aan zo iemand zou ik al niks meer verkopen, al is het maar om te jennen :twisted:

maar goed, da's een beetje offtopic.

Ik vind er niks mis mee, met die advertentie 8)
Ewout

Bericht door Ewout »

Nah, het kan wel een hele tijd duren voordat je je auto'tje verkocht hebt. Die van mij stond niet zo lang geleden ook te koop (2,5 maand) En de enige reacties die ik kreeg waren ook bogus. Of inderdaad van die eikels die serieus dachten dat ze m'n auto voor 1500 euri konden kopen.

Mijn conclusie, rijdt je auto lekker op of ruil hem in tegen een duurdere, dat is de enige manier dat er nog redelijk wat centen voor terug krijgt
tummeke schreef:Ik weet t ook.. Dat is ook t nadeel van rover.. zo exclusief dat er weinig publiek voor is..
Dat is wel een hele optimistische kijk op de zaak :) Jammer genoeg is het alleen eerder dat er een algemeen (groot) wantrouwen is tegenover rover, wat overigens door bepaalde bladen als auto week alleen maar bevestigt wordt :( .
mihai12move

Ik heb de auto vandaag verkocht voor 2700 euro. Het ging gelukkig best snel, dus de advertentie was nog niet zo slecht. De koper was heel blij... ik ook, trouwens. :)

Nu nog op zoek naar een 416Si. Ik zal jullie op de hoogte houden, waarschijnlijk in de 400 series en 45 topic.
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

Dan viel alles toch nog wel mee!
Veel succes met je zoektocht
mihai12move

Ik heb al iets gevonden. Kijk maar bij:

http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t=3795

Ik ga deze donderdag bekijken en een proefrit mee maken. Dus al jullie adviezen tot 20 jan zijn van harte welkom!
MoRaX
MG-R Freak

Bericht door MoRaX »

Was dit toevallig niet jou auto?

http://ww.marktplaats.nl/foto.php3?g=au ... F11432.htm

Staat hij alweer te koop....
2003/2005 - 1990 Rover 111L @ GTI-looks
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
mihai12move

Ja, dat zag ik vandaag ook. Die gozer gebruikt gewoon mijn foto. Vindt hij mooi of zo.
Zou ik hem een mailtje moeten schrijven dat hij maar zijn eigen auto moet fotograferen?
Ah ja, misschien heeft hij geen digitale fotocamera...
Plaats reactie