Ze zijn inderdaad gaaf. Alleen jammer dat de pond zo slecht ten opzichte van de euro staat.
Ik heb nog een setje lichten gevonden op www.bodykits.uk.com
Heldere koplampe zie ik ook wel zitte, op het eerste zicht zien die achterlichte er wel goed uit, ma ik heb ze es vlug op mijne auto gezet me pictune, en dan vind ik ze toch niemeer zo schoon eigenlijk
Frekkel schreef:ze zouden beter es een setje angel eyes maken voor de mk3
of ten minste heldere koplampen
Laat ze maken. Of maak ze zelf. ik heb een url gezet bij Technische info om ze zelf te maken. Indien je dat zelf niet ziet zitten wil hij ze maken (zie email die er bij staat).
Frekkel schreef:damn pagan, es wisselen van avater?? of van vrouw op de avater?
Grijns dacht wel dat ze id smaak zou vallen. Maar kheb ze nog maar pas, als ze uit rodage is wil ik wel eens wisselen.
rover 216 schreef:
Ik heb da toen ook gezien op TB ja, maar ware die al nie kapot of ben ik verkeerd?
Dit kan je ook proberen.
pagan schreef:Of bestellen voor de minder handigen onder ons. Er bestaan universele Angel eyes (aanpasbare diameter). Ze kosten 129€ per set en worden in Duitsland verdeeld door Heussner & Stauber. Tel 00 49 (0) 5543 941110 of www.dsp-tuning.de
ik zag vanmiddag in Den Helder een zilveren 2*6 staan met dezelfde achterlichten als hier beschreven. De 2*6 had een zilveren achtergrond zeer zekers niet mooi(in mijn ogen)