milltek?
- Striker
- MG-R Freak
Een catback systeem is vanaf de katalysator, dus zonder katvervanger.Frekkel schreef:ofwel zit er een catvervanger bij. omdat op de andere site staat "from cat to back"
Bij mij duurde het ook lang voor ze antwoorden, een week of zo.Frekkel schreef:nuja, op mijn mail antwoorden ze niet bij vandevelde.
Niet iedereen wilt dat de auto klinkt als een straaljagerFrekkel schreef:ik zou het trouwens raar vinden dat ze met een middendemper werken.

jah, maar dat zeggen ze ook, dat je geen geluidstoename krijgt, enkel een mooie sportieve sound, en dat ze ook staan op verbeterde prestaties, maar met nog es een middendemper heb je toch enkel meer hinder terug.Striker schreef: Niet iedereen wilt dat de auto klinkt als een straaljager.
MG ZR S1800
Op de site van Van der Velden staan de volgende prijzen:
Complete uitlaatlijn LEON 1.8 20VT, dus inclusief hi-flow katalysator, middendemper en einddemper : 1450,00 euro
Complete uitlaatlijn IBIZA 1.8 20VT, dus inclusief hi-flow katalysator, middendemper en einddemper : 1350,00 euro
Complete uitlaatlijn LEON 1.9 TDI 150pk, dus inclusief downpipe, midden en einddemper, 795,00 euro
Is dus inclusief een hi-flow katalysator.
Complete uitlaatlijn LEON 1.8 20VT, dus inclusief hi-flow katalysator, middendemper en einddemper : 1450,00 euro
Complete uitlaatlijn IBIZA 1.8 20VT, dus inclusief hi-flow katalysator, middendemper en einddemper : 1350,00 euro
Complete uitlaatlijn LEON 1.9 TDI 150pk, dus inclusief downpipe, midden en einddemper, 795,00 euro
ja, maar voor rover? hij antwoord niet op men mail.SilverCupr@ schreef:Op de site van Van der Velden staan de volgende prijzen:
MG ZR S1800
vandaag dan maar zelf teruggebeld.
Het systeem omvat een pijp van de katalysator tot de eindpot, inclusief eindpot. dat voor 400€
hij raadde aan om geen katvervanger te steken omdat de tegendruk te laag zou worden. een sportkat raadde hij wel aan.
volgende week eens een bestelling plaatsen
greetz
Het systeem omvat een pijp van de katalysator tot de eindpot, inclusief eindpot. dat voor 400€
hij raadde aan om geen katvervanger te steken omdat de tegendruk te laag zou worden. een sportkat raadde hij wel aan.
volgende week eens een bestelling plaatsen
greetz
MG ZR S1800
Hitteschild heb ik al tijdelijk vastgezet, maar er rammelt iets binnen in de cat. Hoor je vooral als ik de cvt in de drive zet, lijkt wel of het blok eronder uit gaat pleuren ieder momentStriker schreef: Is 't niet gewoon het hitteschild wat los zit? Dat kan je er zo vanaf halen.

[EDIT]
Whee, 100 posts, eindelijk :P
[/EDIT]