Oliedruk??

Technische informatie over MG's en Rovers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mark16v
MG-R Freak
Berichten: 2954
Lid geworden op: za dec 14, 2002 7:18 pm
Woonplaats: Spijkenisse

Bericht door Mark16v »

die autohotel zou ik niet doen, die hebben je met die dynamo ook al genaaid ;)
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Gebruikersavatar
118GTR
MG-R Core
Berichten: 4198
Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
Woonplaats: Nijmegen - Hierden
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

autoambulance kun je natuurlijk ook huren, en misschien heeft van Noort er wel 1, en kunnen ze de auto bij je komen ophalen(kost wel wat natuurlijk, maar aangezien je er ook je auto laat repareren, misschien toch goed te doen)

dat lampje is trouwens voor de olie-druk, niet voor het olie-niveau. Op het moment dat er te weinig olie is om op te zuigen => geen druk, pomp kapot=> geen druk.

sensor is natuurlijk makkelijk te checken, draai er een andere sensor in. Je kan er prima bij, en elke k-serie sensor voldoet.

Olie druk is ook wel te testen, maar dat word een beetje smerig.(als in filter verwijderen, kijken wat er gebeurd)

Wat je misschien kunt proberen is: olie-peil meten, starten, weer olie-peil meten. Groot verschil => olie naar je kop = GOED, klein verschil => olie niet opgezogen => SLECHT.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Gebruikersavatar
Mark16v
MG-R Freak
Berichten: 2954
Lid geworden op: za dec 14, 2002 7:18 pm
Woonplaats: Spijkenisse

Bericht door Mark16v »

als ik alles zo hoor heeft die 220 van jou volgens mij een beetje slecht onderhoud gehad ofzo?
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Dutch
MG-R Core
Berichten: 3387
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 10:00 am
Woonplaats: Hengelo (ov)

Bericht door Dutch »

1300 a 150 euri voor een koppaking??? dat was ik nog niet kwijt voor mijn kop vlakken, 16 klepveren+ rubbers en uit en inbouwen.(was 9&&euri kwijt )
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mark16v
MG-R Freak
Berichten: 2954
Lid geworden op: za dec 14, 2002 7:18 pm
Woonplaats: Spijkenisse

Bericht door Mark16v »

maar niet bij die dealer hoop ik toch voor je. anders kan je net zo goed een "nieuwe" 220 gaan halen :?
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Gebruikersavatar
Mark16v
MG-R Freak
Berichten: 2954
Lid geworden op: za dec 14, 2002 7:18 pm
Woonplaats: Spijkenisse

Bericht door Mark16v »

jij bent echt gek.

1500 euro bij de dealer betalen terwijl het in een simpele garage misschien de helft kost en het net zo goed (zoniet beter) gebeurt.

ik ben 1 keer bij de rover dealer geweest maar ik ga er nooit meer heen, afzetters zijn het.

btw, ik dacht dat je student was?????
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Dutch
MG-R Core
Berichten: 3387
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 10:00 am
Woonplaats: Hengelo (ov)

Bericht door Dutch »

zal wel een gras groen bijbaantje hebben :lol:
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
416sí señor

Bericht door 416sí señor »

Wat kan er nu nog mis gaan?!
:rofl: :rofl: Dat was een grapje zeker? :roll:

Geloof mij maar, EEN HOOP! ;)

Gr. TOmas
Dutch
MG-R Core
Berichten: 3387
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 10:00 am
Woonplaats: Hengelo (ov)

Bericht door Dutch »

kan ik beamen heb gisteren de ti weer bij de garage neer gezet :cry:
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
Plaats reactie