Ik zag vandaag in Purmerend een BRM rijden die vanaf het industrieterrein afsloeg richting Edam/Volendam... Bekende?
Verder heb ik vandaag zoveel Rovers zien rijden dat ik bij 40 ben opgehouden met tellen (Haarlem-Beverwijk-Zaanstad-Purmerend-Utrecht-Amsterdam-Zaanstad-Haarlem).
Ik zag een Cabrio op de a2 maar ik ben snel door gereden want daar zat het type 'geite wollen sok met paraplu' in. De meesten neigden wel een beetje die kant op hoor... Ik snap het imago wel een beetje.
Enfin, als ik alle gespotte Rovers en MG's moet gaan melden hier kan ik blijven tiepen. Daar zit ik net even te vaak voor op de snelweg en niet eens in m'n eigen wagen!
Maar mocht ik, als die BRM, wat bijzonders tegenkomen, horen jullie me zeker.
SillyTC schreef:
Enfin, als ik alle gespotte Rovers en MG's moet gaan melden hier kan ik blijven tiepen. Daar zit ik net even te vaak voor op de snelweg en niet eens in m'n eigen wagen!
Precies en hier hetzelfde, als ik uit m'n raam kijk staan er in mijn buurt alleen al een stuk op 6 dus . En in Spijkenisse rijdt er ook een hele reut rond dus ik denk niet dat ik die elke keer ga melden