Anton schreef:Nee, natuurlijk niet...ik had verkeerd gelezen

nou toch zeker niet onverstandig, die dingen breken zomaar af.
ik heb er ook 1 kapot, die bout was pas 3 weken oud. en dat MET momentsleutel.
overgens, ze moeten officieel met 10nm als ik me niet vergis, maar toen bleef hij lekken, toen alles los en rand schoongemaakt van de pakking opnieuw op 10nm=>lekken
toen verder aangedraait tot 12=>lekken, 15=>lekken en 1 bout kapot.
vervolgens alles los weer los, ook pakking uit de kleppendeksel, alles olie vrijgemaakt, alles kurkdroog er weer in@10nm. En nu is het super, hij blijft nu perfect droog.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!