TF met zo'n 220 PK

Gebruikersavatar
118GTR
MG-R Core
Berichten: 4198
Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
Woonplaats: Nijmegen - Hierden
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

dat zegt nog maar heel erg weinig, maar toch een goed begin.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
MG_XPower

Bericht door MG_XPower »

Ik heb gezien dat je 118 tekoop staat, betekend dat dat ook je tuning spullen te koop zijn ? Anders ben ik zeer geïnteresseerd in de VHPD kop en evt de DTH TB's (als het past in een F ivm ruimte voor filter?)
Njammie :)
Gebruikersavatar
118GTR
MG-R Core
Berichten: 4198
Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
Woonplaats: Nijmegen - Hierden
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

nope die kop en tb's die blijven, ik verkoop een std 1.8 blok met snelle nok-assen. Dit zodat ik wat centjes heb voor het vullen van de VHPD-kop en een nieuw op te bouwen onderblok. (zuigers, cilinderwanden, klepstoters, enz)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
MG_XPower

Bericht door MG_XPower »

Das nou jammer ;) Hoe kom je hier eigelijk aan ? (VHPD kop)
Gebruikersavatar
118GTR
MG-R Core
Berichten: 4198
Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
Woonplaats: Nijmegen - Hierden
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

ik heb de kop en de VHPD kop uit engeland over laten komen.

Er was op een gegeven moment iemand op het caterham forum die had 20 nieuwe VHPD koppen, inc kleppen verder niets. Mijn kop is via via bij hem vandaan gekomen.(lees er zat nog een koper tussen)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
MG_XPower

Bericht door MG_XPower »

Gewoon heel veel geluk dus :) Nice !

Moet jij geen mooie 15" squarespokes hebben voor je projectwagen ;)
1 Jaar oud en in zeer goede staat, met goede voorbanden en versleten achterbanden :) Mogen voor relatief weinig weg. Bigin volgende week maken ze plaats voor 16" cupwielen (deze liggen al thuis te wachten op rubber)
Gebruikersavatar
118GTR
MG-R Core
Berichten: 4198
Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
Woonplaats: Nijmegen - Hierden
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Tja 15" velgen, graag. Alleen dan zullen we eerst een afspraak moeten laten maken met een Velgen-boer, of die misschien de ET-Waarde 3 cm kan terug brengen.

(volgens mij hebben jou velgen een et-waarde van 11 en ik moet 38 hebben=> er moet 27mm aan de binnenkant van de velg weggehaalt worden)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
MG_XPower

Bericht door MG_XPower »

Een kerel die ik ken heeft dat gedaan met zijn *SLOPEL* (verschrikkelijk lelijk merk die hier op het forum niet genoemd mag worden) kadet. Was niet zo heel duur geloof ik. Maar het hart van de velg is al niet zo mega dik dus ik weet niet of 27mm acceptabel is. Zodra de velgen eraf liggen zal ik eens het eea opmeten.
Plaats reactie