vraagje over versterkers

vragen, antwoorden, tips en foto's van en over Car-Hifi
MarkBRM

Bericht door MarkBRM »

nog een kleine update:

na het opvragen van de prijzen van Audiobahn ( :shock: ) toch maar besloten dat het Pioneer wordt.....
Dennis

Bericht door Dennis »

is Audiobahn zo duur dan? Is toch niet echt exclusief spul toch?

EDIT:
Laat maar hangen, was in de war met Hifonics :)
Ewout

Bericht door Ewout »

Speakers van audiobahn vallen toch wel mee in prijs :?:
Gebruikersavatar
Mark16v
MG-R Freak
Berichten: 2954
Lid geworden op: za dec 14, 2002 7:18 pm
Woonplaats: Spijkenisse

Bericht door Mark16v »

kijk anders is naar Ground Zero. goed spul voor mooie prijzen.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Gebruikersavatar
MoRaX
MG-R Freak
Berichten: 1315
Lid geworden op: do okt 30, 2003 12:42 am
Woonplaats: IJsselstein

Bericht door MoRaX »

Ewout schreef:Speakers van audiobahn vallen toch wel mee in prijs :?:
Hadden het toch ook over versterkers?.... :D
2003/2005 - 1990 Rover 111L @ GTI-looks
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
MarkBRM

Bericht door MarkBRM »

ik ga toch maar voor pioneer, omdat ik dat allemaal voor inkoop prijs kan krijgen... :lol: en ja, audiobahn is toch redelijk prijzig.
Prospero

Bericht door Prospero »

Of je moet ergens een 2dehands AudioBahn aw-1206T op de kop kunnen tikken (zoals ik :P) Dan vallen de prijzen opeens wel mee ;)

AudioBahn versterkers zijn gewoon gruwelijk duur, maar dan heb je ook wat. Kijk anders ook eens naar Rockford Fosgate, die zijn in Duitsland STUKKEN goedkoper dan in Nederland en het is geweldig spul.

Klein voorbeeldje.. Ik heb een RF 1051s Power gekocht in Duitsland voor 399,- (nieuw !), dit "beestje" leverd 2 x 265w rms op 4ohm of 1 x 1050w op 4 ohm (op 2 ohm leverd hij zelfs ruim 1200w RMS). In Nederland moet dezelfde versterker nog 899,- kosten :shock:

Kleine tip dus voor iedereen die van plan is om "uberspul" in de auto te gooien, in Duitsland ben je echt enorm goedkoper uit :!:
Kevski Style

Bericht door Kevski Style »

Als je een beetje leuke prijzen wilt hebben voor ground Zero spullen kan je een kijken bij http://www.4yourcar.nl valt reuze mee kwa prijzen en komt uit dezelfde fabriek als audiobahn.
Dennis

Bericht door Dennis »

Prospero....weet je dat jij mij razend benieuwd maakt naar je geluid in de auto?? :D
Prospero

Bericht door Prospero »

Dennis schreef:Prospero....weet je dat jij mij razend benieuwd maakt naar je geluid in de auto?? :D
Als het erin zit, dan zal ik zeker op een meeting langs komen om het ff te showen :)
Plaats reactie