Kent iemand deze 75 2.5 automaat?

75 en 75 Tourer
mixtuurorgel
MG-R Freak
Berichten: 747
Lid geworden op: do okt 11, 2007 9:11 am
Woonplaats: Deinum

Re: Kent iemand deze 75 2.5 automaat?

Bericht door mixtuurorgel »

Hans53 schreef:bijna alle maatschappijen hebben bijvoorbeeld al een eis dat je een tweede auto

moet hebben voor dagelijks gebruik en all-risk is bij de meeste ook totaal
Daar heb ik nog nooit van gehoord dat ik een 2e auto moet kopen, heb ik wel zin in..........inderdaad sommige maatschappijen zoals Ditzo hebben daar geen zin in, deurtje verder en het was geregeld.......
Gebruikersavatar
Hans53
MG-R Addict
Berichten: 357
Lid geworden op: ma mar 27, 2017 7:58 pm
Woonplaats: kop van NH

Re: Kent iemand deze 75 2.5 automaat?

Bericht door Hans53 »

mixtuurorgel schreef:
Daar heb ik nog nooit van gehoord dat ik een 2e auto moet kopen, heb ik wel zin in..........inderdaad sommige maatschappijen zoals Ditzo hebben daar geen zin in, deurtje verder en het was geregeld.......
Dat van die tweede wagen is aan de orde bij een oldtimer of semi-oldtimer verzekering.

---
AfbeeldingAfbeelding
zwelgje
MG-R Addict
Berichten: 248
Lid geworden op: vr nov 05, 2010 7:13 pm
Woonplaats: België

Re: Kent iemand deze 75 2.5 automaat?

Bericht door zwelgje »

Onze Rovers en MG zijn al youngtimers en worden misschien al gelijk als oldtimer gezien.
Scheelt in de centen en is ook een waardering en dat is altijd handig bij total-loss ;)

Had twee oudere wagens en toen nog geen oldtimers (Rover SD1 en TVR) verzekerd in Nederland en dan blijf je in ieder geval eigenaar van het 'wrak'.
Issue kennen ze niet in België, eigenaar is eigenaar. Want het is lastig als je weet dat je voor een paar honderd euro het nodige kunt laten repareren en gewoon verder rijden, maar je moet eerst het wrak terug kopen (waar je de eigenaar van bent!). Dit nooit begrepen, maar ben daar voor misschien al te lang weg uit Nederland, en wil het ook niet begrijpen . :evil: Er wordt nogal wat verzonnen zoals we weten.

Rob
75 KV6 2.5 automaat, 3 x 75 CDT (2 schakel, 1 automaat), 620i, SD1 2300S, P6 2000SC, TVR 350i, ex-75 CDTi,ex 416Si
Wenslijst: P5B coupé en een grote schuur
Plaats reactie