Mensen, graag even jullie gedachten laten gaan over het volgende:
Bij een volle tank, slaat de auto binnen 2 omwentelingen aan, naarmate de tank lager wordt lijkt er een probleem te onstaan.
Als ik rond een kwart tank ben heeft de auto af en toe moeite om aan te slaan, dit wil zeggen meerdere omwentelingen e.d.
Verder heb ik vanochtend meegemaakt dat de auto in zijn totaliteit afslaat na een tijdje start deze gewoon weer en lijkt het opgelost, echter na een tijdje rijden valt deze weer uit.
Zit wel onder kwart nu...
Wie heeft dit eerder meegemaakt?
Brandstofpomp defect of toch wat anders...
-
- MG-R Core
- Berichten: 2526
- Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
- Woonplaats: Nieuwegein
- Locatie: NIEUWEGEIN
Brandstofpomp defect of toch wat anders...
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
- arjan_m
- MG-R Core
- Berichten: 3507
- Lid geworden op: ma jul 18, 2005 10:13 am
- Woonplaats: Vlodrop
- Contacteer:
Re: Brandstofpomp defect of toch wat anders...
Heb je een diesel? Want dan klinkt het als de achterste brandstofpomp (onder je bank, rechts)
My MG-Rover history:
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
-
- MG-R Core
- Berichten: 2526
- Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
- Woonplaats: Nieuwegein
- Locatie: NIEUWEGEIN
Re: Brandstofpomp defect of toch wat anders...
Gisteren inderdaad even op onderzoek uitgegaan.
Eerst afgetankt, geen enkel probleem meer.
Stekker zelfs losgehaald van de achterste brandstofpomp, geen verschil.
Hoorde ook verder niets.
Dus maar nieuwe besteld bij DMGRS.
Hopelijk van de week binnen.
Eerst afgetankt, geen enkel probleem meer.
Stekker zelfs losgehaald van de achterste brandstofpomp, geen verschil.
Hoorde ook verder niets.
Dus maar nieuwe besteld bij DMGRS.
Hopelijk van de week binnen.
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Re: Brandstofpomp defect of toch wat anders...
Ik heb 2,5 jaar geleden hetzelfde meegemaakt met mijn ZT-T (diesel); bleek ook die achterste brandstofpomp te zijn. Niet vervangen, maar er voor gezorgd dat ik niet op reserve terecht kom en dan gaat het goed. Sindsdien er al weer zo'n 70.000 km meer mee gereden (staat nu op 399.965 km).
Succes verder, groet, Hans
Succes verder, groet, Hans
-
- MG-R Core
- Berichten: 2526
- Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
- Woonplaats: Nieuwegein
- Locatie: NIEUWEGEIN
Re: Brandstofpomp defect of toch wat anders...
Update 01-01-2017:
Het nieuwe jaar goed begonnen, de bestelde pomp was al een tijdje binnen. Echter geen tijd gehad om te doen.
Daarom het nieuwe jaar maar besloten om dit aan te passen.
Dus achterbank eruit
Pomp eruit halen
binnenwerk loshalen
Oude pomp verwijderen
Nieuwe pomp erin
Alles weer aansluiten.
Testen ---> Heerlijk zoemend geluidje op die pomp
Alles dichtbouwen.
Nu doorrijden tot het lampje gaat branden
Het nieuwe jaar goed begonnen, de bestelde pomp was al een tijdje binnen. Echter geen tijd gehad om te doen.
Daarom het nieuwe jaar maar besloten om dit aan te passen.
Dus achterbank eruit
Pomp eruit halen
binnenwerk loshalen
Oude pomp verwijderen
Nieuwe pomp erin
Alles weer aansluiten.
Testen ---> Heerlijk zoemend geluidje op die pomp
Alles dichtbouwen.
Nu doorrijden tot het lampje gaat branden
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
- arjan_m
- MG-R Core
- Berichten: 3507
- Lid geworden op: ma jul 18, 2005 10:13 am
- Woonplaats: Vlodrop
- Contacteer:
Re: Brandstofpomp defect of toch wat anders...
Tops!
Nog de beste kilometers gewenst voor 2017!
Nog de beste kilometers gewenst voor 2017!
My MG-Rover history:
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)