Wat vinden jullie van de wegligging van je rover?? en heb je er iets aan gedaan om deze te verbeteren?
persoonlijk ben ik zeer tevreden, sinds ik 195 bandjes liggen heb kan ik heel ver gaan, helt wel over, maar in de toekomst komen er gele koni's onder. tenzij iemand iets beters kan aanraden.
bij het betere bochtenwerk rij je gewoon golfjes 3/4 gti naar huis met 75pk
(dat het maar vlug maandag is )
Ja ik vind de standaard veren van de Rover helemaal niks eigenlijk.
Echt zo'n polonaisevering hahaha.
Verlagen maakt het al een stuk beter en die gele Koni's zullen ook helemaal niet verkeerd zijn denk ik.
De wegligging van de Vi is standaard ronduit belabberd, 't kan totaal niet overweg met het vermogen van de auto. Bredere banden (205), Superflex rubbers en 4 centimeter richting asfalt doen al wonderen, maar een set betere dempers is nog steeds geen overbodige luxe.
Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
nou ik klaag niet mijn tourer(400serie) ligt lekker op de weg ik vindt hem namelijk beter op de weg liggen dan mijn vorige rover (214si) komt mischien ook omdat er stugere veren onder zitten vanwege dat het een station is maar dat weet ik niet zeker.
Greets mgron
Driving à FIAT Punto Evoluzione 2 van 2012
Met een verbruik van 1 op 23
Hmmmmmm, ikheb toch voor de rest echt niet veel te klagen met mijn 25'tje met de wegligging. Hij is misschien iets te stug af en toe, maar dat is maar heel af en toe.