H&R springs verlagingset
H&R springs verlagingset
hi beste mg zt fans
ik heb me mg zt 190 verlaagt met H&R veren staat heel mooi, maar ben toch niet echt heel tevreden, achter is t goed maar voor is t net of ie wat meer danst, als of de schokbrekers niet helemaal optimaal werken op zo lage stand.
tevens is ie kneiterhard over korte bobels bijv asfalt waar een hobbel in zit door boomwortels, echt van die kleine korte dat dreunt zo door je moet echt met 40km en niet sneller gaan
wie heeft zijn mg ook verlaagt en met wel merk en wat zij de ervaringen
ik heb me mg zt 190 verlaagt met H&R veren staat heel mooi, maar ben toch niet echt heel tevreden, achter is t goed maar voor is t net of ie wat meer danst, als of de schokbrekers niet helemaal optimaal werken op zo lage stand.
tevens is ie kneiterhard over korte bobels bijv asfalt waar een hobbel in zit door boomwortels, echt van die kleine korte dat dreunt zo door je moet echt met 40km en niet sneller gaan
wie heeft zijn mg ook verlaagt en met wel merk en wat zij de ervaringen
Re: H&R springs verlagingset
http://www.ebay.co.uk/itm/MG-ZT-LOWERED ... 2030324308" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze onder mijn Rover met sportonderstel gemonteerd. beetje stug maar rijdt we lekker op de snelweg.
Deze onder mijn Rover met sportonderstel gemonteerd. beetje stug maar rijdt we lekker op de snelweg.
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Re: H&R springs verlagingset
ok the mototbild versie
daar heb ik ook naar gekeken,
stug is niet erg maar hoe reageerd t op korte hobbels stuiter je er uit?
op de snelweg is h& r ook prima maar binnen door met slecht wegdek is t niks je moet dan echt langzaam gaan
daar heb ik ook naar gekeken,
stug is niet erg maar hoe reageerd t op korte hobbels stuiter je er uit?
op de snelweg is h& r ook prima maar binnen door met slecht wegdek is t niks je moet dan echt langzaam gaan
Re: H&R springs verlagingset
Door dat ze stug zijn is het belangrijk om banden te nemen die hoog zijn. Bv 225 45 18 ik heb ook 225 40 18 als winterbanden maar daar heb ik er al een van stuk gereden en een velg heb ik moeten laten richten.
Ik weet niet wat jou bandenmaat is maar dat maakt wel verschil.
Ik weet niet wat jou bandenmaat is maar dat maakt wel verschil.
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Re: H&R springs verlagingset
ja ik rijd op de 45 serie das prima
er zat een 40 serie op dat ik hem kocht die heb ik toen meteen verwijderd
vraag me alleen af of t de moeite waard is om over te gaan op motobilds
er zat een 40 serie op dat ik hem kocht die heb ik toen meteen verwijderd
vraag me alleen af of t de moeite waard is om over te gaan op motobilds
Re: H&R springs verlagingset
45 hoog aanhouden en geen te hoge bandenspanning, anders is het vervelend in oude binnensteden op keitjes en op binnendoor weggetjes met wat minder onderhoud.
Je partner zal het niet fijn vinden als het zo bonkt.
Ik rij zelf met michelin pilot sport 3, 225/45/18.
ligt als een blok op de weg, naar mijn visie alleen wat sneller slijtage (rond de 60.000 zijn ze bij mij op)
Je partner zal het niet fijn vinden als het zo bonkt.
Ik rij zelf met michelin pilot sport 3, 225/45/18.
ligt als een blok op de weg, naar mijn visie alleen wat sneller slijtage (rond de 60.000 zijn ze bij mij op)
R75 2.5 V6 Sterling my'00 White Gold
MG ZT-T CDTI my '03 X-power grey (sold)
MGF 1,8 VVC my"96. BRG. (sold)
MG ZT-T CDTI my '03 X-power grey (sold)
MGF 1,8 VVC my"96. BRG. (sold)
Re: H&R springs verlagingset
Die standaard sportveren van Rover/MG breken nogal eens, dus ja wat moet je dan?jelle schreef:
vraag me alleen af of t de moeite waard is om over te gaan op motobilds
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Re: H&R springs verlagingset
H&R is opzich best, Eibach is beter.
Xpower veren zijn ook Eibach's dacht ik? Eibach zakt meestal niet verder dan 25/30 mm, is sterk spul.
Xpower veren zijn ook Eibach's dacht ik? Eibach zakt meestal niet verder dan 25/30 mm, is sterk spul.
Re: H&R springs verlagingset
Ik heb ook deze veren. Achter kun je de auto nog enig zins inlaten veren met je gewicht. Voor zit geen millimeter in wanneer je op het spatbord drukt.
Het enige probleem die ik ondervind is het vreten van achterbanden. Winterbanden gaat goed(195/65R15) maar de zomerbanden(235/35R19 of 225/35R19) slijten schuin af.
Al een paar keer laten overgehad met de uitlijn-meneer maar zegt dat het niet mogelijk is de camber van de achterwielen bij te stellen?
Is dit waar?
Het enige probleem die ik ondervind is het vreten van achterbanden. Winterbanden gaat goed(195/65R15) maar de zomerbanden(235/35R19 of 225/35R19) slijten schuin af.
Al een paar keer laten overgehad met de uitlijn-meneer maar zegt dat het niet mogelijk is de camber van de achterwielen bij te stellen?
Is dit waar?
Re: H&R springs verlagingset
Het camber valt inderdaad niet bij af te stellen.
Of hij moet meesturend zijn
Of hij moet meesturend zijn
Re: H&R springs verlagingset
de h&r heb ik verwijderd en heb de Moto-Build gemonteerd.
zooooo veel beter, kan nu gewoon lekker rijden en hard hoeken, het maakt niks uit wat je doet .
wil je verlagen ga dus voor Moto-Build
zooooo veel beter, kan nu gewoon lekker rijden en hard hoeken, het maakt niks uit wat je doet .
wil je verlagen ga dus voor Moto-Build
Re: H&R springs verlagingset
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII