Na het betalen van een rekening van 700,- vorige maand om mijn prachtige knal gele MG door de apk te krijgen, dacht ik wel even uit te problemen te zijn. Helaas kwam ik er vorige week achter dat mijn auto problemen heeft met het schakelen
 . Over het algemeen gaat het schakelen soepel tijdens het rijden. Er zijn alleen momenten waarbij hij opeen erg stroef schakelt. Hij is dan heel moeilijk in de versnelling te krijgen. Maar na een korte periode is dit over en dan schakelt hij weer soepel. Daar valt mee te leven dacht ik. Totdat opeens de achteruit problemen kreeg. Nu wanneer ik hem in de achteruit zet, krijg ik een knarsend geluid te horen voordat hij erin schiet. Ik ben zo snel mogelijk naar de garage gegaan om dit te laten inspecteren. Nu weet ik dat de ZS wel vaker problemen heeft met de koppeling. Meestal is het de hydraulische koppeling die problemen vertoond. Dus ik hoopte daar een beetje op. Echter bleek deze goed te functioneren. De monteur heeft niets gevonden dat het probleem echt verklaard. Hij zij wel dat de koppeling niet erg goed aanvoelt. Hij adviseerde mij om de gehele koppeling set te vervangen! Daar schrok ik nogal van. Dit is een beste investering voor een auto die ik voor 2 ruggen heb gekocht. Als ik dit had geweten voordat ik de apk in ging, had ik mijn auto meteen verkocht. Nu zit ik ermee vast omdat ik al 700 erin gestopt heb. Ik denk dat ik naar een andere garage ga voor een second opinion. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Zou het lucht in de hydraulische koppeling kunnen zijn? Of misschien een slechte Master cilinder? Of zal ik toch uiteindelijk mijn koppeling set moeten vervangen?
. Over het algemeen gaat het schakelen soepel tijdens het rijden. Er zijn alleen momenten waarbij hij opeen erg stroef schakelt. Hij is dan heel moeilijk in de versnelling te krijgen. Maar na een korte periode is dit over en dan schakelt hij weer soepel. Daar valt mee te leven dacht ik. Totdat opeens de achteruit problemen kreeg. Nu wanneer ik hem in de achteruit zet, krijg ik een knarsend geluid te horen voordat hij erin schiet. Ik ben zo snel mogelijk naar de garage gegaan om dit te laten inspecteren. Nu weet ik dat de ZS wel vaker problemen heeft met de koppeling. Meestal is het de hydraulische koppeling die problemen vertoond. Dus ik hoopte daar een beetje op. Echter bleek deze goed te functioneren. De monteur heeft niets gevonden dat het probleem echt verklaard. Hij zij wel dat de koppeling niet erg goed aanvoelt. Hij adviseerde mij om de gehele koppeling set te vervangen! Daar schrok ik nogal van. Dit is een beste investering voor een auto die ik voor 2 ruggen heb gekocht. Als ik dit had geweten voordat ik de apk in ging, had ik mijn auto meteen verkocht. Nu zit ik ermee vast omdat ik al 700 erin gestopt heb. Ik denk dat ik naar een andere garage ga voor een second opinion. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Zou het lucht in de hydraulische koppeling kunnen zijn? Of misschien een slechte Master cilinder? Of zal ik toch uiteindelijk mijn koppeling set moeten vervangen?
 
 







 . Veel jonge kinderen die zeggen. Kijk mam een gele auto. lol bijna een rockster
. Veel jonge kinderen die zeggen. Kijk mam een gele auto. lol bijna een rockster 

