Help mij aub.

214 216 218 220 25
Plaats reactie
SpeedyRover

Help mij aub.

Bericht door SpeedyRover »

Ik hoorde de laatste tijd alsof er ergens lucht lekte bij mijn uitlaat.
Dus vandaag even gekeken waar het lekt en gevonden maar zo a-technisch als ik ben heb ik geen flauw idee hoe het gedeelte het van mijn uitlaat dus bijgaan twee foto's met een pijl.
Als iemand zo vriendelijk kan zijn om mij te vertellen wat dit is.

alvast bedankt kevin

Afbeelding

Afbeelding
rover^metz

Bericht door rover^metz »

dat is het flexibele stuk van je pijp, je kan bij een uitlaten boer een stuk halen en er tussen lassen. Of een nieuw stuk van je sprijtstuk tot aan je de koppeling.

grtz Patrick
Gebruikersavatar
Striker
MG-R Freak
Berichten: 4729
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
Woonplaats:
Locatie: Dordrecht

Bericht door Striker »

Ja, is het flexibele deel van de voorpijp (deel tussen uitlaatspruitstuk en katalysator), dit gaat op den duur vaak lekken.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
SpeedyRover

Bericht door SpeedyRover »

en dat flexibele deel kan dat ook vervangen worden of zou je dan zeggen dat het handiger is om er een stuk tussen te lassen?

Weer alvast bedankt
Gebruikersavatar
Striker
MG-R Freak
Berichten: 4729
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
Woonplaats:
Locatie: Dordrecht

Bericht door Striker »

Het flexibele deel zelf kan niet vervangen worden, 't wordt dan toch de complete voorpijp :(.
Zelf een beetje hobbiën en er een stuk pijp tussen (laten) lassen is natuurlijk altijd een mogelijkheid.

Mocht je de voorpijp laten vervangen, dan zou ik je aanraden wat verder te kijken dan enkel bij de MG-Rover garage (reken hier op zo'n 200 à 250 euro excl montage). Van Noort kan dit onderdeel een stuk goedkoper leveren en rekent bovendien geen goud voor de montage.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Plaats reactie