Aankooptips Mg ZR

Plaats reactie
renko

Aankooptips Mg ZR

Bericht door renko »

Zoals ik in het voorstel Topic had aangegeven, ben ik op zoek naar een ZR. Of het nu een 105 of een 160 is maakt me niet heel veel uit.
Het belangrijkste voor ij is dat het een goede auto is, waar ik nog heel lang plezier van kan hebben. Ik ga hem gebruiken voor dagelijks gebruik op en neer naar mijn werk en naar klanten toe. Wat zijn de punten waar ik op moet letten bij aanschaf. zwakke plekken/gebreken?

Grtz,
Renko
Gebruikersavatar
JurrianZS
MG-R Core
Berichten: 1650
Lid geworden op: do jul 04, 2013 9:46 pm
Woonplaats: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Aankooptips Mg ZR

Bericht door JurrianZS »

Tsja, het standaard riedeltje... Onderhoudshistorie, goed kijken wat is gedaan en wat niet. Enige zwakke punt is de koppakking, dat kan een flinke kostenpot zijn, als deze is gedaan, is dat een voordeel. Goedkoop is vaak duurkoop, dus al het te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat vaak ook. Testrit maken en de auto voelen is een must
had Rover 214si
had MG ZS 120
had MG ZS 180
had VW Golf IV


The full fat, high caffeine, maximum strength MG ZS

Afbeelding
renko

Re: Aankooptips Mg ZR

Bericht door renko »

Ik kan gelukkug al het onderhoud zelf, dus als er iets aan is vindt ik het niet zo erg. ( mits de prijs er naar is)
Alleen ik hou niet van onaangename verrassingen, en aangezien ik nog niet heel erg thuis ben in de MG/Rover wereld, wilde ik graag weten of er bijzondere dingen zijn waar ik vooraf op kan letten 8)

Grtz.
Renko
renko

Re: Aankooptips Mg ZR

Bericht door renko »

Heb ondertussen een mooie ZR 160 aangekocht! :D
Foto's volgen :cool:

Grtz renko
JD
MG-R Core
Berichten: 5082
Lid geworden op: di okt 07, 2008 6:23 pm
Woonplaats: Gelderland

Re: Aankooptips Mg ZR

Bericht door JD »

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst 8)
Rover 25 vi 2001

Afbeelding
Plaats reactie