Ik heb n paneelfilter van K&N, de aanzuigbuis heb ik weggehaald vanachter de koplamp, deze ligt nu voir de radiateur onder de kentekenplaat, koude lucht toevoer genoeg
Omdat dat open systeem is vaak en die filteren niet voor de volle 100% de aangezogen lucht. Dat zorgt ervoor dat er rommel meekomt en dat blijft in die vlinderkleppen zitten, waardoor ze sneller slijten en stukgaan.
had Rover 214si
had MG ZS 120
had MG ZS 180
had VW Golf IV
The full fat, high caffeine, maximum strength MG ZS
Ik heb het ff nagekeken op hun site.
Ze geven zelf de verkeerde info.
Jij heb nu het filter voor de 2.0 diesel.
En voor de v6 geven hun hetzelfde nr op.
Dat kan nooit,daar de behuizing compleet anders is.
Ze hadden het vroeger wel goed er in staan.
Terugsturen of doorverkopen.
Dus als je een ZS 180 hebt en je wilt een K&N wordt het deze met bestelnummer 33-2502
Tevens fittable op een Lancia Beta 2000
Ik heb een Green onderweg, maar ik denk dat ik de terugstuur en voor de K&N ga
had Rover 214si
had MG ZS 120
had MG ZS 180
had VW Golf IV
The full fat, high caffeine, maximum strength MG ZS
Ik heb vandaag mijn Green binnen gekregen. Ik houd 'm wel denk ik gewoon. Hij is wel wat droog. Die K&N was nogal ingeolied. Ik ga hier nog wat voor kopen maar ik wil 'm er eerst even in en kijken wat het doet. Ruben zei ff WD40
had Rover 214si
had MG ZS 120
had MG ZS 180
had VW Golf IV
The full fat, high caffeine, maximum strength MG ZS