Welkom terug
Wat de wegenwacht doet zal je aan hun moeten vragen denk ik
Als dit zich voordoet en je tankt meteen daarna, hoeveel liter gaat er dan in??
Zakt de meter ook ooit wel eens verder dan 1/4 tank??
Is het in alle bochten of alleen als je een bepaalde kant op gaat??
Hokken en stoten
-
- The Big Boss
- Berichten: 8398
- Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
- Woonplaats: Steenbergen NB
Re: Hokken en stoten
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Re: Hokken en stoten
Geen 75 benzine specialist maar ben de volgende zaken als informatie al tegen gekomen:
- Als een pomp het niet goed meer doet, zul je iets merken:motor trekt niet goed meer of misschien wat je nu merkt.
Met 1 van de 2 pompen, als er twee zijn, kun je nog een tijdje doorrijden, maar de tweede zal snel/sneller ook stuk gaan.
- De 'oranje' clip die iets samen houdt bij de pomp achter in de tank, te upgraden/repareren. Anders kan de pomp niet werken, ook als die goed is.
Werkt de pomp achter niet meer goed, dan kun je maar tot ongeveer een kwart van de tank rijden.
Want die pompt iets van een kant naar de andere in de tank. Misschien is dat de hevelwerking waar je naar vraagt.
Zelf test ik door op contact te zetten en te luisteren of de pompen werken. Niet nodig te starten en iets van een 30 seconden krijgen ze stroom.
Onder de motorkap gaat dat makkelijk (zit naast de accu bij diesels), de achterste kan ik bij het linker achterwiel genoeg horen of die werkt.
Moet je ergens tegen tikken en werkt het dan weer, kun je nog even ergens komen, maar de pomp is dan te vervangen.
Rob
- Als een pomp het niet goed meer doet, zul je iets merken:motor trekt niet goed meer of misschien wat je nu merkt.
Met 1 van de 2 pompen, als er twee zijn, kun je nog een tijdje doorrijden, maar de tweede zal snel/sneller ook stuk gaan.
- De 'oranje' clip die iets samen houdt bij de pomp achter in de tank, te upgraden/repareren. Anders kan de pomp niet werken, ook als die goed is.
Werkt de pomp achter niet meer goed, dan kun je maar tot ongeveer een kwart van de tank rijden.
Want die pompt iets van een kant naar de andere in de tank. Misschien is dat de hevelwerking waar je naar vraagt.
Zelf test ik door op contact te zetten en te luisteren of de pompen werken. Niet nodig te starten en iets van een 30 seconden krijgen ze stroom.
Onder de motorkap gaat dat makkelijk (zit naast de accu bij diesels), de achterste kan ik bij het linker achterwiel genoeg horen of die werkt.
Moet je ergens tegen tikken en werkt het dan weer, kun je nog even ergens komen, maar de pomp is dan te vervangen.
Rob
75 KV6 2.5 automaat, 3 x 75 CDT (2 schakel, 1 automaat), 620i, SD1 2300S, P6 2000SC, TVR 350i, ex-75 CDTi,ex 416Si
Wenslijst: P5B coupé en een grote schuur
Wenslijst: P5B coupé en een grote schuur
- kilroy
- MG-R Addict
- Berichten: 363
- Lid geworden op: vr jun 03, 2011 5:52 pm
- Woonplaats: Den Haag
- Locatie: Den Haag
Re: Hokken en stoten
Jaaaaa ik lees THESIS!!!!!! HELD zeer mooie auto net als de 75 overigens en ik mis mijn Kappa SW toch wel een beetje
Rover 75 2.5 liter V6 (34-LB-HP)