Hmm oke, ik twijfel eigenlijk nog tussen verlaagde veren of een schroefsetje. Weet iemand voor of nadelen hiervan en moet ik nog meer aanpassingen maken? Ik ben niet van plan om hem extreem te verlagen ik zat te denken aan 2 tot 2,5 cm.
Heb er zelf inderdaad net een schroefset onder gezet.
Het voordeel is dat je zo ver kunt zakken als je zelf wilt.
Verlagings veren gaan maar op 1 stand.
Ik kan blijde voor je installeren
op marktplaats bij Honda civic '95 tot 2001 staan zat setjes schroefveren voor aantrekkelijke prijzen.
En laten deze nu ook gewoon onder een 45 / 400 / zs passen,behalve een 180
Een schroefset is wat extremer.
Vaak zijn de dempers ook wat harder en soms zijn ze instelbaar qua hardheid ( vaak de duurdere )
Ook is een schroefset vaak beter voor circuitgebruik omdat je verder kan verlagen als met alleen veren. En je kan idd van rijhoogte wisselen mocht je dat willen.
Wil je "gewoon " je auto een stukje verlagen zou ik voor alleen verlagingsveren gaan. Deze plaats je om je standaard dempers.
Voor gewoon straatgebruik is dat prima. Daarnaast is het een stuk goedkoper.
Dat heb je denk ik een beetje gemist Nathan. Is voorbij gekomen op de app.
Zal zo is een foto posten van het resultaat.
Het set wat ik heb zou ook onder een 180 moeten passen, aangezien de poten voor een diesel het zelfde zijn.
Het set wat ik heb valt op zig best me kwa hardheid. Is nog prima me te rijde voor dagelijks gebruik