vrachtwagen heeft mijn rover geramd ben nu op zoek naar deur
vrachtwagen heeft mijn rover geramd ben nu op zoek naar deur
er is een vrachtwagen zo sociaal geweest om mijn rover te kussen en ben dus nu op zoek naar een bestuurders deur en voorscherm in de orginele kleur groen voor mijn rover 114 gta heeft misschien iemand dit nog liggen of weet misschien iemand een sloop die dit nog heeft liggen alvast bedankt jongens
he da's vervelend man.
ik HAD een groen zijscherm voor je, dat ligt nu in zeeland (bij Anton GTa 16v) maar dat lijkt me iets te ver weg voor je...
edit: idd mike, als jij links voor geraakt ben lijkt me dat je van rechts kwam???

ik HAD een groen zijscherm voor je, dat ligt nu in zeeland (bij Anton GTa 16v) maar dat lijkt me iets te ver weg voor je...

edit: idd mike, als jij links voor geraakt ben lijkt me dat je van rechts kwam???
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Re: vrachtwagen heeft mijn rover geramd ben nu op zoek naar
hij was zo ardig om door te rijden en weet dus niet wie het was hoorde het later van getuige alleen die dacht dat hij een briefje had achter gelaten omdat hij nog is uitgestapt om te kijkenmike schreef:er is een vrachtwagen zo sociaal geweest om mijn rover te kussen en ben dus nu op zoek naar een bestuurders deur en voorscherm in de orginele kleur groen voor mijn rover 114 gta heeft misschien iemand dit nog liggen of weet misschien iemand een sloop die dit nog heeft liggen alvast bedankt jongens