Nieuwe Rover 25 Modeljaar 2004.

214 216 218 220 25
Gebruikersavatar
Docklands
MG-R Core
Berichten: 1438
Lid geworden op: za jul 26, 2003 10:14 pm
Woonplaats: Midwoud

Nieuwe Rover 25 Modeljaar 2004.

Bericht door Docklands »

Na een weekend lang wikken en wegen heb ik besloten om de allernieuwste Rover 25 te kopen.
Vorige week werd hij aangeleverd met de bedoeling dat hij als demo zou fungeren.
De boekjes zijn nog niets eens uit, ik heb toen heb de knoop doorgehakt en mijn huidige Rover 200 Docklands er voor ingeruild.
Kreeg een super mooi bod.

Het was toevallig de duurste uitvoering de Rover 25 1.6 Sterling.
Hij heeft echt alles van pakeerassistentie tot lederenbekleding met de afstandsbediening te openen kofferbak. Vernieuwd interieur. Helemaal top. Hij is uitgevoerd in het zilver. Nou eerlijk waar de moeite waard.
416sí señor

Bericht door 416sí señor »

Wanneer krijg je hem? Zsm foto's, maar dat begreep je al natuurlijk. ;)

Ik heb hem nog nooit in het echt gezien dus wel naar een meeting komen he? :D

Gr. Tomas

Damn, u bent cool. De eerste nieuwe 25 van de club. 8)
ironman

Bericht door ironman »

welkom bij de club en foto's zien :mrgreen:
Ewout

Bericht door Ewout »

:bangin:
jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

Welkom! Zodra je hem hebt ff foto's posten he ;) Ook nog een lux bakkie 8)
Anton
MG-R Freak
Berichten: 1235
Lid geworden op: do dec 12, 2002 11:15 pm
Woonplaats:
Locatie: Oss

Bericht door Anton »

Welkom :? volgens mij is ie al bijna een jaar lid ;)

Maar gefeliciteerd met je aanschaf. Net als iedereen hier ben ik ook wel benieuwd naar de nieuwe 25.
Dus maak zo snel mogelijk wat foto's... 8)
En dan ook nog in het zilver, dat moet wel mooi zijn :roll:
Gebruikersavatar
Mark16v
MG-R Freak
Berichten: 2954
Lid geworden op: za dec 14, 2002 7:18 pm
Woonplaats: Spijkenisse

Bericht door Mark16v »

haha al een jaar lid en nu de eerste post. :D :D

maarum is de 1.6 het duurste model dan?
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Gebruikersavatar
Docklands
MG-R Core
Berichten: 1438
Lid geworden op: za jul 26, 2003 10:14 pm
Woonplaats: Midwoud

Bericht door Docklands »

De 1.6 is niet de zwaarste motor die geleverd word voor de Rover 25 dat is de 1.8 die gekoppeld is aan een automaat. Maar ik heb de Rover 25 in Sterling uitvoering gekocht en dat is wel de duurste uitvoering. Daarvoor komen namelijk de classic en de basic.
Ik zal zo spoedig mogelijk de foto's er proberen op te zetten de vorige keer heeft Sander me daar bij geholpen. Maar er zijn foto's.
416sí señor

Bericht door 416sí señor »

Nee, maar de Sterling wel. Boven de 1.6 is er waarschijnlijk alleen nog de 1.8 automaat :(

Gr. Tomas

EDIT: Damn, sneller reageren :lol:
Anton
MG-R Freak
Berichten: 1235
Lid geworden op: do dec 12, 2002 11:15 pm
Woonplaats:
Locatie: Oss

Bericht door Anton »

Docklands schreef:Ik zal zo spoedig mogelijk de foto's er proberen op te zetten de vorige keer heeft Sander me daar bij geholpen. Maar er zijn foto's.
Stuur je foto's maar door naar mij...Sander is op vakantie, dus dat duurt nog 2 weken ;) Dan zet ik ze wel op het forum :mrgreen:
Anton
MG-R Freak
Berichten: 1235
Lid geworden op: do dec 12, 2002 11:15 pm
Woonplaats:
Locatie: Oss

Bericht door Anton »

Hier dan voor de liefhebbers de eerste foto's van de nieuwe 25 van Docklands...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Anton op di jul 20, 2004 9:47 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

Anton schreef:Hier dan voor de liefhebbers
Voor iedereen dus :lol:
Ziet er er mooi uit. Vooral dat nieuwe interieur met die ronde ventilatie gaten vind ik mooi.

Ben je ook van plan het een en ander aan je auto te veranderen?
HoRiZoN

Bericht door HoRiZoN »

Ik heb nu 3 weken ook een splinternieuwe rover 25 1.4 sterling 103 pk versie in mijn bezit. was een van de laatste van de stock.
Ik heb hem ook in het zilver, is echt voor mij de mooiste kleur.
echt ferme auto heb je, maar ik vind het jammer dat de lichten gewijzigd zijn, da vind ik net zo mooi aan mijne! Maar dat neemt niet weg dat jouwe niet mooi is, integendeel. Maar die wat ik nu heb heb ik liever!
Veel plezier ermee!, machtige bak!
HoRiZoN

Bericht door HoRiZoN »

and bytaway, ik heb net dezelfde velgen!
Gebruikersavatar
Docklands
MG-R Core
Berichten: 1438
Lid geworden op: za jul 26, 2003 10:14 pm
Woonplaats: Midwoud

Bericht door Docklands »

Ik denk dat ik hem eerst een tijdje zo laat ik vind hem erg mooi. Dus voorlopig zal er niet veel aan veranderd worden. De achterspoiler zal ik wel veranderen door hem mee te laten spuiten hij is nu zwart en dat vind ik niet zo mooi. De oude 25 is inderdaad mooi om te zien en de ronde koplampen staan hem erg goed. Maar als je die nieuwe uitvoering ziet ga je toch overstag. De nieuwe kop staat hem echt.
HoRiZoN

Bericht door HoRiZoN »

ja, ferme bak hoor!
Ja, bij mij ga ik de spoiler gaan vervangen door zo ene van een mg zr, ik vin dat zwart ook nog niet zo mooi.
maar bij mij heb ik die zijlijstjes ook zwart, de klinken zijn al in kleur gespoten.
Ik heb hem nu drie weken en doe er ook nog niet zoveel aan hoor, straalt zo al klasse uit! zo een auto moet ge niet te veel aan doen naar mijn mening! veel te mooi! als ge nu een stomme corsa of zo kocht ja, da moet gewoon veranderen :D
Plaats reactie