Klapperdeklap...

214 216 218 220 25
Plaats reactie
IvoB
MG-R Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: zo jul 15, 2012 6:17 pm
Woonplaats:
Locatie: Eemnes

Klapperdeklap...

Bericht door IvoB »

2 weken geleden onze trouwe Struik(rover) weer goed gekeurd. een paar kleine dingetjes maar goed, met 30.000 kilometer per jaar ook niet zo gek.

Nu was ik op weg naar ons lieve mams die in t altijd mooie Brabant woont. De hele tijd hing er al een Audi achter me te kleven, maar ik had geen ruimte om hem er langs te laten... Het Audirijdergedrag daar gelaten...

Ineens het verkeer vol in de remmen, dus ik deed uit gewoonte maar mee. Ik stond bijna stil, toen de Audiman achterin beukte... Netjes naar de kant van de weg gegaan, bij mij een geschaafde bumper in de linkerhoek, modderbak een beetje tegen het achterwiel, maar na wat geweld zat dat weer goed. Audi kwam er wat minder goed vanaf :lol:
Van de week maar even een offerte laten maken voor de verzekering, hopelijk een hele spuitbeurt want ik wil geen kleurverschil :lol:

Weet iemand hoe het eruit ziet onder de bumper? Metalen balken enzo?

Groetjes
Diesel Power
p@p@zs
MG-R Core
Berichten: 7163
Lid geworden op: vr jun 26, 2009 5:28 am
Woonplaats: Barneveld

Bericht door p@p@zs »

Bij n goede spuiter zie je niets..

wat betreft de balken, even op de knietjes en kijken ;)
Gebruikersavatar
bam
MG-R Core
Berichten: 5974
Lid geworden op: vr dec 20, 2002 8:36 pm
Woonplaats: Almere-Buiten

Bericht door bam »

Ivo,

Als het over deze auto gaat; Rover 200 (RF) Hatchback 220SDi uit 1998

Dan heb je het over een 17 jaar oude auto. Er staat nu een 216 uit die tijd te koop hier op het forum voor 500 euro.
Ik wil je niet teleurstellen maar ik vrees dat hij total loss is en dat je dagwaarde minus wrakprijs krijgt en dat je de auto mag houden oftewel 500-1000 euro om hem zelf op te knappen. :|

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
JD
MG-R Core
Berichten: 5082
Lid geworden op: di okt 07, 2008 6:23 pm
Woonplaats: Gelderland

Bericht door JD »

als ik me niet vergis zit daar geen balk o.i.d. achter ofzo.
Mocht je dr belang bij hebben, heb hier nog een bumper liggen voor niet te veel geld.
Rover 25 vi 2001

Afbeelding
Plaats reactie