Hoi,
Volgende probleem:
Als ik mijn 75 afluit met de afst. bed. of met de sleutel, dan sluiten alle portieren.
Maar direct hierna openen ze weer spontaan.
Vervolgens hoor je steeds geklik en gaan de alarmlichten aan.
Ook soms de alarmtoon onder de motorkap.
Wat kan dit zijn?
Heb ook al eens de akkuklem losgemaakt om het geeheel te resetten.
Geen resultaat, wie kan helpen?
Bij voorbaat dank.
Gr. Jo
centrale vergrendeling
Sluit me aan bij de vorige suggesties.
Zelf een sedan die af en toe denkt dat de kofferbak niet dicht is en dan ook zo dat doet. Kofferbakslot is ok, maar de bedrading is blijkbaar niet je van het waar het kan bewegen (ingang klep).
Onder het rijden gaat dan ook de interieur verlichting aan, maar deze 75 heeft geprogrammeerd dat alle deuren dicht gaan als je boven een bepaalde snelheid komt. De andere 2 75s hebben dat en de problemen niet.....
Rob
Zelf een sedan die af en toe denkt dat de kofferbak niet dicht is en dan ook zo dat doet. Kofferbakslot is ok, maar de bedrading is blijkbaar niet je van het waar het kan bewegen (ingang klep).
Onder het rijden gaat dan ook de interieur verlichting aan, maar deze 75 heeft geprogrammeerd dat alle deuren dicht gaan als je boven een bepaalde snelheid komt. De andere 2 75s hebben dat en de problemen niet.....
Rob
75 KV6 2.5 automaat, 3 x 75 CDT (2 schakel, 1 automaat), 620i, SD1 2300S, P6 2000SC, TVR 350i, ex-75 CDTi,ex 416Si
Wenslijst: P5B coupé en een grote schuur
Wenslijst: P5B coupé en een grote schuur