Murphy's law of onkunde?

75 en 75 Tourer
Plaats reactie
dread
MG-R Regular

Murphy's law of onkunde?

Bericht door dread »

Laatst een set nieuwe voorbanden laten zetten bij Kwikfit. (I know maar het is naast de deur en we praten over een nieuwe set banden :)

Auto neergezet en te voet naar huis. Later haal ik de 75 op en vertellen ze dat op beide voorvelgen krassen onstaan zijn door een fout. (netjes dat ze het vertellen ) Maar goed iedereen kan een fout maken en de velgen zullen opnieuw gespoten worden.

Twee weken later nog altijd te wachten op een telefoon van de firma die de velgen gaat spuiten. (ondanks twee telefoontjes en ze zouden contact opnemen)

Maar het blijkt nu ook dat beide banden lucht verliezen. Dus om de twee dagen moeten de voorbanden weer naar 2.4 geblazen worden. Is dat dan vuil op de velg? Anyway.. Hoe moeilijk kan het voor een autogarage zijn om nieuwe sloffen eronder te zetten (200 euro/band)
Morgen maar ff langsgaan en ze mogen al meteen weer de banden in orde brengen.

Ik was al nooit van plan bij de kwikfit te gaan voor iets anders dan banden wisselen maar ook dat verkloten .. Chapeau!
JurrianZS
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door JurrianZS »

Ugh, ja, hier kan je niet vrolijk om worden. Weet niet wat voor "fout" er gemaakt is, maar krijg bijna het idee dat die banden niet eens lekker om die velgen zitten :roll:
Succes in ieder geval
had Rover 214si
had MG ZS 120
had MG ZS 180
had VW Golf IV

The full fat, high caffeine, maximum strength MG ZS

Afbeelding
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

Ook ik heb in het verleden een auto moeten laten staan bij kwikfit omdat ze hem stuk gemaakt hadden. Maar toegeven ze hebben hem wel gerepareerd met originele onderdelen.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
falco
MG-R Addict

Bericht door falco »

Wat ze moeten doen als er een banden wissel word gedaan is de binnen rand van de velg iets op schuren zodat het vuil er af is en ook binnen rand van de band moet niet ingesmeerd worden met gedroogde stukjes vet er tussen, altijd belangrijk het ventieltje verwisselen. suc7, gr. Falco
Johnny_D
MG-R Freak

Bericht door Johnny_D »

Tja, blijft kwikfit. Het enige wat ik er ooit wil doen is tegen de gevel pissen.
Austin metro Spyder GT
Rover 45IDT Club

Afbeelding
rover coupe register nl
arjan_m
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door arjan_m »

Kwikfit.....

f=sh

Ik ga er nooit meer naar toe, 5 jaar geleden voor het laatst. Toen hadden ze het wisselen van de velg de out en schroefdraad vernaggeld van de Audi. KNUPPELS!
:evil:
My MG-Rover history:

Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Plaats reactie