na een behoorlijk kwakkelende gezondheid, laat ik toch weer 's ff mijn getyp zien hiero

Volgende week ga ik een nieuwe installatie bouwen in de auto. Aangezien dit wel een leuk en uitgebreid projectje gaat worden, leek het me leuk om ff wat fotootjes hiervan te posten, naargelang het werk vordert.
Wat gaat er in komen.
-RockFord Fosgate 1051s (1x1050w RMS gebrugt op 4ohm mono)
-RockFord Fosgate 551x (4x75w RMS op 4ohm)
-RockFord Fosgate RFD2215 (600w RMS 15" subbie, 1,2kw max :P) <-- Ging niet hard genoeg :P
-AudioBahn AW1206T (1100w RMS, 2000w Maximaal)
-Focal 165v2 Compo x 2 (75w RMS op 4ohm)
-Precision Link 1Fahrad powercap x2
-Exide Maxxima 65Ah Gel accu voor de nodige ampjes en voltjes

Dit moet dus allemaal in de kofferbak van mijn rovertje 200

Wat vooral leuk gaat worden is het dempen van de gehele auto. Hiervoor heb ik 148 bitumen matjes aangeschaft van 20x50cm. Gehele interieur gaat er uit, want zowel de deuren, als de bodem en de dak-hemel gaan gedempt worden, inclusief de hele kofferbak. Heb ik gelijk mooi de ruimte om alle kabels via de bodemplaat naar achter te trekken.
Waar ik nog wel ff over zit te dubben. Weet iemand van jullie hoeveel ampere de dynamo genereerd ? Is het misschien een goed idee om die te laten opvoeren (opnieuw laten wikkelen)

Fotootjes worden toegevoegd, naarmate mijn rover zwaarder en zwaarder en zwaarder word (damn, die bitumen matjes wegen zo zwaar als lood, ohja, das waar, ze zijn gedeeltelijk van lood :P)