T4 Guru's in Nederland

75 en 75 Tourer
Plaats reactie
supervinnie40

T4 Guru's in Nederland

Bericht door supervinnie40 »

In England zijn er aardig wat T4 guru's die je 75 of ZT de meest gave dingen kunnen laten doen. Maar hier in Nederland schijnen ze een heel stuk meer schaars te zijn.

Zijn er eigenlijk wel echt T4 guru's in Nederland? En ik doel dan niet zozeer op een garage die toevallig een computertje heeft staan met een T4 stekker eraan, maar ik doel meer op de 'hobbyisten/liefhebbers' die een soort whizzkid zijn met de T4.

Ik heb namelijk een MK1 BCU in mijn 75 en een IPK (instrumentenpaneel) zonder LCD schermpje.
Maar ik wil mijn MK2 BCU in de 75 zetten (en laten programmeren voor mijn auto) en mijn nieuwe IPK + LCD schermpje erin zetten.
(die IPK is al leeggehaald en klaar voor installatie in een nieuwe auto).

Uiteraard zou ik op de ferry kunnen springen en naar England kunnen rijden om het daar te laten doen, maar helaas zit dat er financieel echt niet in voor mij/ons.
Daarom hoop ik eigenlijk dat er in Nederland ook iemand te vinden is die dit kan doen.
JD
MG-R Core

Bericht door JD »

diagnose service noord ( zie banner hieronder ) even proberen. ;)

Owjah, en zou je jezelf even voor willen stellen in het daarvoor bedoelde voorsteltopic ? ;)
Rover 25 vi 2001

Afbeelding
supervinnie40

Thanks, mailtje gestuurd.

Nog meer guru's te vinden?
tomcat.t16
MG-R Core

Bericht door tomcat.t16 »

Roto in Eindhoven zal dit ook wel kunnen denk ik
Afbeelding˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo
Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
supervinnie40

Bedankt Peter. Vragen staat vrij waarschijnlijk, dus ik heb hen ook een mailtje gestuurd.
Plaats reactie