Radio MG ZS
- JurrianZS
- MG-R Core
- Contacteer:
Radio MG ZS
Ik ben maar aan het prutsen en aan het prutsen maar ik kom er niet uit..
Eigenlijk vrijwel uit het niets is mijn autoradio (Sony Xplod) ermee opgehouden. Deze zat al in de auto toen ik 'm kocht. Maar tegelijkertijd is m'n klokje in de auto er ook mee opgehouden! Zekering stuk dacht ik, maar die werkt nog prima. Die zekering is voor de radio, klok en aansteker. Het gekke is, is dat alleen de aansteker het nog doet, en het klokje oranje wordt als ik de auto op contact zet, maar geen cijfers, en dus tijd meer zie. Heb al geprobeerd een andere radio aan te sluiten, maar ook deze deed het niet.
Heeft iemand enig idee wat het kan zijn of wat ik moet doen? Ik heb zo weinig verstand van deze dingen...
Eigenlijk vrijwel uit het niets is mijn autoradio (Sony Xplod) ermee opgehouden. Deze zat al in de auto toen ik 'm kocht. Maar tegelijkertijd is m'n klokje in de auto er ook mee opgehouden! Zekering stuk dacht ik, maar die werkt nog prima. Die zekering is voor de radio, klok en aansteker. Het gekke is, is dat alleen de aansteker het nog doet, en het klokje oranje wordt als ik de auto op contact zet, maar geen cijfers, en dus tijd meer zie. Heb al geprobeerd een andere radio aan te sluiten, maar ook deze deed het niet.
Heeft iemand enig idee wat het kan zijn of wat ik moet doen? Ik heb zo weinig verstand van deze dingen...
had Rover 214si
had MG ZS 120
had MG ZS 180
had VW Golf IV
The full fat, high caffeine, maximum strength MG ZS
had MG ZS 120
had MG ZS 180
had VW Golf IV
Dus de radio geeft geen krimp meer?
in de kabelboom kijken achter de radio of er 12v op de rode (permanent) en 12v op de oranje (op kontact) staat.
is dit 12v op die 2 dan koop je een andere radio
over de klok: open maken en de contacten schoonmaken helpt wel eens
(dit ligt niet aan de stroom of de radio dit is een los contact)
in de kabelboom kijken achter de radio of er 12v op de rode (permanent) en 12v op de oranje (op kontact) staat.
is dit 12v op die 2 dan koop je een andere radio
over de klok: open maken en de contacten schoonmaken helpt wel eens
(dit ligt niet aan de stroom of de radio dit is een los contact)
Een mgb verliest geen olie hij markeert alleen zijn territorium.
- JurrianZS
- MG-R Core
- Contacteer:
Nee hij doet helemaal niks!
Dan zal ik dat eerst even proberen, maar ik ben bang dat een nieuwe radio weinig zin heeft aangezien een andere, goed werkende radio het ook niet deed.
Ik zal er morgen even mee bezig. Thanks!
Dan zal ik dat eerst even proberen, maar ik ben bang dat een nieuwe radio weinig zin heeft aangezien een andere, goed werkende radio het ook niet deed.
Ik zal er morgen even mee bezig. Thanks!
had Rover 214si
had MG ZS 120
had MG ZS 180
had VW Golf IV
had MG ZS 120
had MG ZS 180
had VW Golf IV
- Udo Schutte
- MG-R Regular
- Contacteer: