Eindelijk mijn Rover 25 !!

214 216 218 220 25
Dennis

Bericht door Dennis »

ik vind die luchthapper helemaal niet zo lelijk eigenlijk :D
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

op een ford escord cosworth niet nee, door moet alles ruw en bruut. Maar op een rover 25 vind ik het niet staan.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Dennis

Bericht door Dennis »

maar zo bruut is die luchthapper dan ook niet :lol:
Steven

Bericht door Steven »

118GTR schreef:op een ford escord cosworth niet nee, door moet alles ruw en bruut. Maar op een rover 25 vind ik het niet staan.
i now kvind ook geen smoel :D maarja komt wel inorde maar ga nog wa oplaten hij is der opgelijmd en da ke afdoen en denk da volledig mij capo ga moeten herspoten worden.
roverdude

Bericht door roverdude »

Steven schreef:i now kvind ook geen smoel :D maarja komt wel inorde maar ga nog wa oplaten hij is der opgelijmd en da ke afdoen en denk da volledig mij capo ga moeten herspoten worden.
met ne warme lucht blazer moet da lukken zenne. Als ge zeker zijt dat hij gelijmd is toch... Just opletten da ge nie te lang verwarmd want anders trekt de lak in blaaskes...

Greetz roverdude
Steven

Bericht door Steven »

roverdude schreef: met ne warme lucht blazer moet da lukken zenne. Als ge zeker zijt dat hij gelijmd is toch... Just opletten da ge nie te lang verwarmd want anders trekt de lak in blaaskes...

Greetz roverdude
ja kank keer proberen maar ga dien lijm da nie zichtbaar blijve op mijn capo :?: :?:
roverdude

Bericht door roverdude »

Normaal nie, ne keer goe simoniseren en daar ga je niets meer van zien. Zorg ervoor dat je 200% zeker bent dat hij niet gevezen is of zo want anders zitte mee gaten in uwen capeau :?

Greetz roverdude
Dennis 25 Vi

Re: Eindelijk mijn Rover 25 !!

Bericht door Dennis 25 Vi »

Steven schreef:Momenteel is hij voorzien van de volledig ZR-kit. Wat ik nog ga verandere is die lelijke "luchthapper'' verwijderen van de kapo.
Hmmmmm, ik zou die luchthapper best wel willen hebben. Ik snap niet dat je dat niet mooi vindt. Wel mooie kar trouwens, en die kleur is ook wel mooi. Hoop plezier er mee.
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

:shock: wat een donders mooie wagen man!!
en jah ik zou ook die (nep)luchthapper verwijderen, wat een mooioe strakke auto!
kijk dit maakt je dag weer goed!
Plaats reactie