ff de tekst hier geplakt, kunnen we ook blijven lachen als de advertentie weg is
Beschrijving
Hierbij verkoop ik mijn MG zr 160. Ik doe deze mooie auto weg omdat ik graag wat anders wil. Het is een luxe uitvoering met automatische airco en temperatuur regeling, Met nog wat andere opties erbij zoals: Elektrische ramen, Centrale deurvergrendeling, Half lederen bekleding nog in nette staat
en Xenon verlichting. Verder is de auto gewoon in een goede staat Technisch helemaal in Orde, De Distributieriemen zijn vorig jaar gedaan. 2 maanden geleden een Grote Beurt gedaan dus gewoon tiptop. Ook heb ik laatst een hoop gedaan aan deze auto om hem door de APK heen te brengen Zoals, Nieuwe banden voor, Remblokken voor en achter
En Stuurkogel links, Ook zit er een sport filter in met een brull uitlaat waardoor deze auto 180PK heeft en geen 160. Bij deze auto krijg je ook 4 Reserve Velgen(zonder band) en een subwoofer in de wagen
ik heb ooit een honda crx vtec gehad. (ee8)
die hebben standaard 150pk
toen heb ik de hele uitlaat vervangen en een coldair luchtfilter (viper)
op de bank gemeten 178pk dus het kan wel.
op autoweek staat zelfs een honda nsx die 280 naar 350 pk is gegaan.
dus er kan best veel winst gehaald worden
Over die NSX, die werden vanuit de fabriek met veel meer pk geleverd dan opgegeven ivm japanse regelgeving.. Bijna alle auto's uit die tijd hebben max +-280 pk opgegeven.