grotere remmen
grotere remmen
Ben aan het kijken voor 282mm remmen voor de voorkant en 262 voor de achterkant.
Maar onder welke auto's zijn die fabrieksaf allemaal geleverd ?
Mg zr 160, en de zs 180.
Maar waar nog meer onder ?
ook onder de f / tf en de 45 / 75 v6 misschien ?
en dan het volgende, zit er verschil in klauwen met en zonder abs ?
Maar onder welke auto's zijn die fabrieksaf allemaal geleverd ?
Mg zr 160, en de zs 180.
Maar waar nog meer onder ?
ook onder de f / tf en de 45 / 75 v6 misschien ?
en dan het volgende, zit er verschil in klauwen met en zonder abs ?
Alleen ZR160 en ZS180 hebben 282mm en zijn direct uitwisselbaar.
( en passen dus op 200 en 25 serie )
Ik geloof dat al die auto's ABS hebben hoor.
http://www.ebay.co.uk/itm/MGZR-ZS-160-1 ... 1384645239
http://www.ebay.co.uk/itm/ROVER-MG-ZR16 ... 359a41a6f4
Achterremmen zijn denk ik verwaarloosbaar qua remkracht.
( en passen dus op 200 en 25 serie )
Ik geloof dat al die auto's ABS hebben hoor.
http://www.ebay.co.uk/itm/MGZR-ZS-160-1 ... 1384645239
http://www.ebay.co.uk/itm/ROVER-MG-ZR16 ... 359a41a6f4
Achterremmen zijn denk ik verwaarloosbaar qua remkracht.
ZS180 dus Op de 75 en ZT zitten volgens mij ook 282mm remmen maar die passen dus niet direct. Misschien met een beun beugeltje..
Er was iemand op rovertech die 4pots remmen van een TF ofzo op z'n ZR had gesleuteld, dat was echter geen succes omdat de hoofdpomp daar te weinig vloeistof voor verplaatst.
edit: http://rovertech.net/forum/viewtopic.php?f=10&t=106733
Er was iemand op rovertech die 4pots remmen van een TF ofzo op z'n ZR had gesleuteld, dat was echter geen succes omdat de hoofdpomp daar te weinig vloeistof voor verplaatst.
edit: http://rovertech.net/forum/viewtopic.php?f=10&t=106733
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Waarom? Je vragen zijn volledig beantwoord.JD schreef:en up
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
JD schreef:nee, ik wil ook graag weten op welk voertuig ze nog meer zitten Wink
Nee dus, die zijn ook groter dan standaard maar anders.Joren schreef:620Ti ook
dus........ZR160 en ZS180 Only.
Joren eerste reply gaf gewoon het correcte antwoord. Zo zei hij het ook, dat het antwoord je niet bevalt is geen reden om door te blijven vragen.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Het gaat mij er niet om dat het antwoord me niet zint, ik had informatie gekregen dat die van de 45 v6 ook groter zouden zijn en zouden moeten passen.118GTR schreef:
Joren eerste reply gaf gewoon het correcte antwoord. Zo zei hij het ook, dat het antwoord je niet bevalt is geen reden om door te blijven vragen.
Daarnaast had het gekund dat een ander misschien wist dat die van een andere auto ook zouden kunnen passen, de fusee's van de coupe en de 200 bubble zijn ook nagenoeg gelijk.
plus dat het niet de 1e keer zou zijn dat er foutieve informatie word verstrekt via het forum en ik wil gewoon zeker zijn van mn zaak.
Maar als je je ergens aan loopt te ergeren hoef je niet te reageren