Tijd voor uiterlijke verandering

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Patman-1

Tijd voor uiterlijke verandering

Bericht door Patman-1 »

Hee allemaal,

nadat me Vi afgelopen tijd aardig wat uurtjes in de garage heeft gestaan voor onderhoud is het nu tijd om wat aan zijn uiterlijk te gaan doen.

omdat ik maar een arme student ben heb ik wel bedacht met te gaan vermaken met deze dingen tot aan de zomer.
de volgende dingen wil ik gaan doen

Voorlampen vervangen door angels eyes
Gaas van de voorbumper wit spuiten (of ook vervangen, maar dat bekijk ik dan wel)
Zijspiegels vervangen door de spiegels van een 25
dakraampje lekt dus Rubber van het dakraampje repareren, ik heb het nu opgelost met ductape maar dat gaat het natuurlijk geen eeuwigheid
volhouden.
iemand tips om dit het beste te doen??

Verder heb ik op de langetermijnplanning om al het roest weg te laten werken, Vooral bij de kofferbak heeft het wat liefde nodig.

Zal jullie van de vorderingen op de hoogte houden!
Gebruikersavatar
Joren
MG-R Freak
Berichten: 628
Lid geworden op: ma sep 23, 2013 6:29 pm
Woonplaats: Westerbork

Bericht door Joren »

Ik heb je een pb'tje gestuurd wat betreft de Angeleyes.
En natuurlijk ga ik dit volgen 8)
Afbeelding
Patman-1

Bericht door Patman-1 »

Na gisteren een paar mooie lampjes te hebben gehaald bij Joren met een fijn gesprekje en bakje koffie,
ben ik diezelfde dag begonnen aan de achterlampen, met resultaat dat ze er in zitten.

Afbeelding

bij de voor lampen helaas een tegenslag, bij het schroefje achter de lampen. is het schroefje helaas zo verroest dat die niet meer los wil en enkel als geheel draait.
ik krijg heb dus niet los, aan bij de kanten nog wel.

iemand tips hoe ik hem wel los krijg?

heb al olie en cola om t wat losser te maken geprobeerd zonder enige verbetering.
JD
MG-R Core
Berichten: 5082
Lid geworden op: di okt 07, 2008 6:23 pm
Woonplaats: Gelderland

Bericht door JD »

wd40 werkt beter als cola ;)
Een week lang elke avond een paar druppels wd40 er op en na een week nog een keer proberen los te draaien ;)
Rover 25 vi 2001

Afbeelding
Gebruikersavatar
Joren
MG-R Freak
Berichten: 628
Lid geworden op: ma sep 23, 2013 6:29 pm
Woonplaats: Westerbork

Bericht door Joren »

Rijd anders even langs een garage ofzo, die hebben vaak wel echt goede anti-roest spray.
Dat is een soort combinatie van kruipolie en bevriezing waardoor de bout ietsje krimpt.
Gebruiken wij op werk, echt super spul!
Afbeelding
Patman-1

Bericht door Patman-1 »

Gelukkig al opgelost,

nu alles beetje wrikken en klaar is kees:)
Patman-1

Bericht door Patman-1 »

Nou de voorlampen zitten er ook eindelijk in, nog paar schroefjes aandraaien en t is weer klaar
Afbeelding
Gebruikersavatar
Joren
MG-R Freak
Berichten: 628
Lid geworden op: ma sep 23, 2013 6:29 pm
Woonplaats: Westerbork

Bericht door Joren »

Staat hem goed! Passen ze ook een beetje goed aan de zijkant? Dat is een bekend probleem bij de angeleyes..
En werken alle lampen alweer? :)

PS ruilen van uitlaatsysteem? :+
Afbeelding
Patman-1

Bericht door Patman-1 »

aan de zijkanten passen ze niet al te best, ik kijk het even aan hoe het gaat en anders maar wat kit er tussen ofzo.

en alle lampen doen t behalve de ringetjes maar das niet zo erg
Plaats reactie