Caliber kabelzooi...

vragen, antwoorden, tips en foto's van en over Car-Hifi
Plaats reactie
Dennis

Caliber kabelzooi...

Bericht door Dennis »

Ligt het aan mij of is die kabelrommel van Caliber echt peperduur?

Als ik in het Caliber boekje zoek naar voedingskabel van 25mm2, dan zie ik dat deze €11,35 per meter kost....en als ik naar een automaterialenzaak hier in de buurt ga, dan kost het mij €4,30 per meter :? :shock:
hoekandanou?
Gebruikersavatar
Mark16v
MG-R Freak
Berichten: 2954
Lid geworden op: za dec 14, 2002 7:18 pm
Woonplaats: Spijkenisse

Bericht door Mark16v »

kweenie maar ik was gister bij de mediamarkt in rotterdam, daar hadden ze ook diverse caliber setjes liggen voor een hoop geld. 49.99 voor een set van 15mm met 1 x5m signaalkabel.

uiteindelijk een set van RTO genomen (ook geen slecht merk volgens mij) met 20mm kabel en 2x5 signaalkabel. en dat voor 39.99.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
ironman

Bericht door ironman »

Nee Caliber is echt peperduur !!
Gebruikersavatar
pagan
MG-R Freak
Berichten: 1911
Lid geworden op: di mei 27, 2003 6:27 pm
Woonplaats:
Locatie: D-Town - Vlaanderen

Bericht door pagan »

Idd, Caliber is super duur. Als je wat rondsurft kan je even goed en veel goedkoper materiaal vinden.

Pagan
Afbeelding
Dennis

Bericht door Dennis »

ja, dat kun je wel zeggen...50 euro op wat kabelzooi besparen kan best makkelijk...en dan zit er nog winst op!
Gebruikersavatar
pagan
MG-R Freak
Berichten: 1911
Lid geworden op: di mei 27, 2003 6:27 pm
Woonplaats:
Locatie: D-Town - Vlaanderen

Bericht door pagan »

Maar een alternatief vinden? Bijna elke iceshop verkoopt Caliber spul ad lopende meter.

Pagan
Afbeelding
Dennis

Bericht door Dennis »

ik ben gewoon naar een automaterialenzaak hier in de buurt gegaan voor mijn speakerkabel en voedingskabel.....vrij weinig mensen komen op het idee om daar kabels te kopen, maar wat ze daar hadden heb ik daar meegenomen. Zekeringspul en lijnkabel heb ik wel in de auto hifi zaak gekocht, omdat ze die in de automaterialenzaak niet hadden.

Er staat dan wel geen CALIBER op die kabels, maar ik zie niet in waarom ze daardoor minder zouden zijn....
Ik ben er wel achter gekomen dat ik met de speakerkabel veel mazzel heb gekocht, ik heb voor de eerste partij 88 cent per meter betaald (2,5mm2), en voor de tweede partij 1,90 per meter (de eerste partij was nog oude prijs..lang leve de euro :shock: ), dus die scheelde al niet zo gek veel meer met de bruto prijs van Caliber (iets van 2,35 meen ik), maar als je 30 meter kabel nodig hebt, scheelt dat toch een leuk bedrag :D
Plaats reactie