Gespot, tijdens de puzzeltoertocht met aansluitende BBQ van Rover Owners' Club Holland, deze MG Metro 1300 BJ 1989.
Even uitgestapt en op de gevoelige plaat vastgelegd. Stond voor de schuur ook nog een Volvo 480 en een Classic Mini in verregaande staat van ontbinding.
Ter plekke aanbellen en vragen stellen leek me niet heel gepast, daar het in de buurt was van een plaats waarvan ik vermoed dat zondag de dag des Heeren is.
Ter plekke aanbellen en vragen stellen leek me niet heel gepast, daar het in de buurt was van een plaats waarvan ik vermoed dat zondag de dag des Heeren is.
Of een briefje door de brievenbus ... Zou toch jammer zijn als die regelrecht de kraak in gaat. Zitten toch wel een hoop bruikbare onderdelen op.
bam schreef:Ik heb vroeger een metro gehad, en geloof me deze komt niet meer op de weg.
waar een wil is, is een weg! en ik denk met mijn blonde kop dat deze MG metro het waard is!
@mvbdb; misschien een idee te vermelden waar je hem gespot hebt? bij benadering? zodat iemand die geintereseerd is de stoute schoenen aan kan trekken om wat vragen te stellen?
De laatste keer dat ik een Metro lasde had ik een behoorlijke snee opgelopen in de muis van mijn hand (23 jaar geleden) Ik krijg er nog kippevel van nee ik pas.