extra pk's
extra pk's
voor de mensen die hier ervaring mee hebben, of het gewoon weten.
hoeveel pk kun je maximaal bijwinnen bij een rover 200 is of een 216si
alles kan (chiptuning, raceuitlaat, andere nokkenassen, luchtfilter...)
greetz
hoeveel pk kun je maximaal bijwinnen bij een rover 200 is of een 216si
alles kan (chiptuning, raceuitlaat, andere nokkenassen, luchtfilter...)
greetz
-
- MG-R Core
De grens van het K-series onderblok ligt dacht ik zo rond de 200 PK..
De rest van de dingen is gewoon mogelijk bij een 216. .. Denk dat je zo rond de 160 PK wel kan uitkomen....
De rest van de dingen is gewoon mogelijk bij een 216. .. Denk dat je zo rond de 160 PK wel kan uitkomen....
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
But to be me...!!
Ik zou zowiezo geen VVC erin zetten dan. Of in ieder geval het VVC systeem eruit slopen en een Solid Cam Conversion doen.feddesman schreef:is dit niet zonde van je geld
volgens mij kost dit meer als dan dat je een 1.8 vvc erin zet
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
-
- MG-R Core
Niet als je de nokkenassen vervangt....
Als je het VVC systeem eruit haalt en andere nokkenassen plaatst, samen met andere modificaties zal het blok een ander karakter krijgen... Met een ander vermogen..
Zomaar het VVC systeem eruit halen werkt niet, want je moet dan nog we de ECU aanpassen...
Als je het VVC systeem eruit haalt en andere nokkenassen plaatst, samen met andere modificaties zal het blok een ander karakter krijgen... Met een ander vermogen..
Zomaar het VVC systeem eruit halen werkt niet, want je moet dan nog we de ECU aanpassen...
To catch me, you gotta be fast...
But to be me...!!
But to be me...!!
welja, in belgie gaat dat niet om zomaar een ander blokje in je wagen te leggen.
en ik kan geen wagen verzekeren boven 100 kw, anders moet het op moeder haar naam, en aangezien die niet meer happig is sinds de laatste keer dat ze bij me zat in de wagen...
vandaar dus dacht ik aan een 200 is (denk dat dat standaard toch ook wel al effe meekan) en dus enkele aanpassingen, om zo toch een leuk sportief wagentje te bekomen.
en ik kan geen wagen verzekeren boven 100 kw, anders moet het op moeder haar naam, en aangezien die niet meer happig is sinds de laatste keer dat ze bij me zat in de wagen...
vandaar dus dacht ik aan een 200 is (denk dat dat standaard toch ook wel al effe meekan) en dus enkele aanpassingen, om zo toch een leuk sportief wagentje te bekomen.
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
nou echt niet hoor. Zelfs de eerste VHPD (met "slechts" 177 pk) hadden al gesmede zuigers, drijfstanden, ander matariaal krukas, en cilinderwanden.Mark16v schreef:neuh 200pk kan die wel hebben hoor.
Goed rover zal het wel een beetje willen overbemeten, maar toch.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!