Auto afkeur abs ringen
- mg-zs
- Hairpin Hater
Auto afkeur abs ringen
Mijn auto is net afgekeurd omdat mijn abs ringen waren dicht gelast
Naardat ze 2 jaar gelden waren gebroken.
Hij is daarna al 2 x goedkeurd.
Maar nu keuren ze hem ergens anders af
Kan dit ?
Naardat ze 2 jaar gelden waren gebroken.
Hij is daarna al 2 x goedkeurd.
Maar nu keuren ze hem ergens anders af
Kan dit ?

Commission No. ZS-005354
MG ZS
Rover Tourer
-
- MG-R Newbie
Systemen welke bijdragen aan de veiligheid die op het voertuig zitten, dienen allen naar behoren te werken.
Voorbeeld:
Mijn (vorige) auto is een afgekeurd omdat de automatische koplampverstelling niet werkte. Door de bediening hiervan uit het dash te verwijderen en de lampen "fixed" te installeren werd hij toch goedgekeurd.
In jou geval denk ik bij abs ringen aan een onderdeel van een van de belangrijke vangnetten op de moderne auto. En als dit systeem niet naar behoren werkt doordat er aanpassingen zijn gemaakt acht ik de afkeur terecht.
Waarom heb je de auto eigenlijk laten keuren bij een andere garage?
Voorbeeld:
Mijn (vorige) auto is een afgekeurd omdat de automatische koplampverstelling niet werkte. Door de bediening hiervan uit het dash te verwijderen en de lampen "fixed" te installeren werd hij toch goedgekeurd.
In jou geval denk ik bij abs ringen aan een onderdeel van een van de belangrijke vangnetten op de moderne auto. En als dit systeem niet naar behoren werkt doordat er aanpassingen zijn gemaakt acht ik de afkeur terecht.
Waarom heb je de auto eigenlijk laten keuren bij een andere garage?
'04 MG ZS 120 Le-Mans
- tomcat.t16
- MG-R Core
nee, de regels zijn voor iedereen hetzelfde
alleen de 1 volgt ze wat preciezer op als de ander
Eigenlijk is het ook wel een beetje raar hoor, als je auto standaard geen abs heeft hoeft en kan het dus niet werken. Zit het er standaard wel op MOET het werken. ( tenzij je de rest van de abs ook weghaalt )
En van Noort ziet daar niet echt het gevaar van in ( en ik ook niet echt ). Als hij een steekproef krijgt kost hem dat een aantal punten.

alleen de 1 volgt ze wat preciezer op als de ander

Eigenlijk is het ook wel een beetje raar hoor, als je auto standaard geen abs heeft hoeft en kan het dus niet werken. Zit het er standaard wel op MOET het werken. ( tenzij je de rest van de abs ook weghaalt )
En van Noort ziet daar niet echt het gevaar van in ( en ik ook niet echt ). Als hij een steekproef krijgt kost hem dat een aantal punten.
- tomcat.t16
- MG-R Core
- tomcat.t16
- MG-R Core