Problemen met openen deur.

75 en 75 Tourer
Plaats reactie
Cipi

Problemen met openen deur.

Bericht door Cipi »

Sinds een paar dagen heb ik een probleem met het openen van de bestuurders deur.
1: Als ik cv druk, hoor ik een klik in de deur, maar het knopje gaat niet omhoog. Ik moet de deur manueel openen. Als ik dat doe knipperen ook de knipperlichten.
2: Als ik de deuren sluit via de cv, sluiten alle deuren.
3: Als ik vertrek, sluiten alle deuren, behalve die van de bestuurder.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Peter Sely
MG-R Addict

Bericht door Peter Sely »

Herkenbaar verhaal. Ik denk dat je pompje in de deur stuk is. Heb het zelf al 2x gehad. Schijnt dat die pompjes van BMW-makelij zouden zijn. Heb het ooit eens laten doen bij VJB en was meer dan 300 euro kwijt (...). Later nog eens elders en toen was het ergens in de 200.
Je bent overigens 'gespot' deze week :D
Cipi

Bericht door Cipi »

Peter Sely schreef:Herkenbaar verhaal. Ik denk dat je pompje in de deur stuk is. Heb het zelf al 2x gehad. Schijnt dat die pompjes van BMW-makelij zouden zijn. Heb het ooit eens laten doen bij VJB en was meer dan 300 euro kwijt (...). Later nog eens elders en toen was het ergens in de 200.

Ok, bedankt.

Je bent overigens 'gespot' deze week :D
O ja? Waar dan?
Ik denk dat het 2 weken gelden geweest is, toen we van Harderwijk terug kwamen, of op weg naar Putten :lol:
Kwamen op de snelweg een "vriendelijke" Rover 75 en MG ZT rijder tegen.
Peter Sely
MG-R Addict

Bericht door Peter Sely »

Cipi schreef: O ja? Waar dan?
Ik denk dat het 2 weken gelden geweest is, toen we van Harderwijk terug kwamen, of op weg naar Putten :lol:
Kwamen op de snelweg een "vriendelijke" Rover 75 en MG ZT rijder tegen.
Check eens bij 'gespot';-) Was deze week dinsdag. Ik ben in een uur een stuk of 6 Rovers tegen gekomen. En ze op een na op foto vastgelegd :D
Cipi

Bericht door Cipi »

Ben juist aan kijken
Cipi

Bericht door Cipi »

[quote="Peter Sely"][quote="Cipi"][quote="Peter Sely"]Herkenbaar verhaal. Ik denk dat je pompje in de deur stuk is. Heb het zelf al 2x gehad. Schijnt dat die pompjes van BMW-makelij zouden zijn. Heb het ooit eens laten doen bij VJB en was meer dan 300 euro kwijt (...). Later nog eens elders en toen was het ergens in de 200.

VJB, dat is toch die ex dealer in Hasselt?
Dat zijn afzetters :lol: , en die vrouw van de eigenaar is een echte BITCH :twisted:
Ben daar een paar jaar gelden 2x geweest.
1x met een probleem met m'n 416 en een keer met m'n koppeling probleem met de 75.
Moest toen 24.95€ omdat ze een keer de koppeling ingeduwd hebben.
Ik ga tegenwoordig (als m'n ex collega of ik zelf het niet kan maken) naar Richard. (Van Noort)
Plaats reactie