Newbie met paar vraagjes,
wil graag nieuwe voorsplitter en achterspoiler aanbrengen ,beide trophy
style, wil graag weten hoe moeilijk/makelijk dit is.
Bij de huidige voorspoiler zie ik op het oog 5 schroeven is dit alles of moet
ik ook nog onder de auto kruipen en hoe gaat het met de achterspoiler,
boren,lijmen of plakband ?
bijvoorbaat dank.
Accessoires mgf
- Bruno
- MG-R Addict
- Berichten: 483
- Lid geworden op: di jan 20, 2004 1:44 am
- Woonplaats:
- Locatie: Schriek (Heist O/d Berg) Belgie
- Contacteer:
Qua achterspoiler is de originele Trophy-spoiler de beste, hij oogt niet alleen het best, maar hij zou ook nog een beetje functioneel zijn.
Meer uitleg op deze url : http://www.mgtf.be/MO_EX_SO_main.html
Wat de Splitter betreft kan je kiezen tussen de KH-splitter of de originele trophy splitter. Ik opteerde zelf voor de originele trophyspoiler, maar dan wel een namaak. Deze is niet alleen identiek qua look, maar werkt ook daadwerkelijk zeer goed. Het probleem van een F is dat de motorblok achteraan zit (centraal) , waardoor je een tekort aan gewicht hebt vooraan. Dit is een beetje hetzelfde probleem als bij een Porsche 911, die ook het lekkerst rijdt met een gevulde benzinetank (gewicht). Ik herinner mij nog dat ik vroeger bij wijze van spreken mijn stuur bijna stuk kneep, bij snelheden van +150. Nu, met de spiltter kan je rustig met "het vingertje in de neus" en 1 hand op het stuur "pedal to the metal rijden", alhoewel dat niet is aangewezen. Het verschil is ENORM. Ik deed er nog een schepje bovenop, want omdat ik een VVC heb, en dus mistlampen, combineerde ik deze met een inbouw in de splitter. (foto's van mijn splitter : http://www.mgtf.be/MO_EX_SP_TrophyFog_01.html ) of meer info over splitters : http://www.mgtf.be/MO_EX_SP_main.html
Ook welkom op mgf.mobitronics.net
Meer uitleg op deze url : http://www.mgtf.be/MO_EX_SO_main.html
Wat de Splitter betreft kan je kiezen tussen de KH-splitter of de originele trophy splitter. Ik opteerde zelf voor de originele trophyspoiler, maar dan wel een namaak. Deze is niet alleen identiek qua look, maar werkt ook daadwerkelijk zeer goed. Het probleem van een F is dat de motorblok achteraan zit (centraal) , waardoor je een tekort aan gewicht hebt vooraan. Dit is een beetje hetzelfde probleem als bij een Porsche 911, die ook het lekkerst rijdt met een gevulde benzinetank (gewicht). Ik herinner mij nog dat ik vroeger bij wijze van spreken mijn stuur bijna stuk kneep, bij snelheden van +150. Nu, met de spiltter kan je rustig met "het vingertje in de neus" en 1 hand op het stuur "pedal to the metal rijden", alhoewel dat niet is aangewezen. Het verschil is ENORM. Ik deed er nog een schepje bovenop, want omdat ik een VVC heb, en dus mistlampen, combineerde ik deze met een inbouw in de splitter. (foto's van mijn splitter : http://www.mgtf.be/MO_EX_SP_TrophyFog_01.html ) of meer info over splitters : http://www.mgtf.be/MO_EX_SP_main.html
Ook welkom op mgf.mobitronics.net
MGF '180' VVC
MGTF Elegance
MG ZR MK1 VGK 2.0 Racer
MG ZR MK2 190 Cupracer
2 X Rover 114 Cupracer
Bruno bedoelt http://www.mobitronics.net/mgf
De Trophy Splitter is te "lijmen" met carosserie kit aan de bestaande bumper. Kent verkoopt een goeie kit, vraag Bruno maar. Een Trophy Spoiler dien je te boren door de achterklep. Stelt allemaal niet veel voor. Als je er de tijd voor neemt moet het goed komen.
De Trophy Splitter is te "lijmen" met carosserie kit aan de bestaande bumper. Kent verkoopt een goeie kit, vraag Bruno maar. Een Trophy Spoiler dien je te boren door de achterklep. Stelt allemaal niet veel voor. Als je er de tijd voor neemt moet het goed komen.
- Bruno
- MG-R Addict
- Berichten: 483
- Lid geworden op: di jan 20, 2004 1:44 am
- Woonplaats:
- Locatie: Schriek (Heist O/d Berg) Belgie
- Contacteer:
Klopt volledig, ondanks " http://mgf.mobitronics.net " dus ook wel degelijk werkt !!MG_XPower schreef:Bruno bedoelt http://www.mobitronics.net/mgf
MGF '180' VVC
MGTF Elegance
MG ZR MK1 VGK 2.0 Racer
MG ZR MK2 190 Cupracer
2 X Rover 114 Cupracer