1850 is erg veel...
Er moet een nieuwe motorkap, bumper en spatbord op die natuurlijk gespoten moeten worden. Dus daar komt een dikke duizend euro (minimaal) bij.
My MG-Rover history:
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Dat is wel zo maar dan is die niet wit, een aantal jaren geleden was een witte auto meestal een stuk goedkoper tegenwoordig heeft het een meerwaarde.
Ze moesten het bezit van een auto niet belasten maar de kilometers kon ik hem rustig kopen.
mixtuurorgel schreef:Dat is wel zo maar dan is die niet wit, een aantal jaren geleden was een witte auto meestal een stuk goedkoper tegenwoordig heeft het een meerwaarde.
Ze moesten het bezit van een auto niet belasten maar de kilometers kon ik hem rustig kopen.
Ja, lijkt me wel te kloppen. Heb wit voor bepaalde modellen wel altijd mooi gevonden. Tot een jaar of 5 geleden zag je nauwelijks witte auto's, ofwel waren het bedrijfsauto's ofwel oude bakjes van 15j of ouder. In sommige landen zoals Spanje en Frankrijk zie je het een pak vaker. Momenteel lijkt wit lekker trendy te zijn in onze contreien.
Op een Rover als deze vind ik het eerlijk gezegd niet zo erg mooi.
Wat zonde! Die auto stond +- 2 jaar geleden te koop in mooie staat en niet lang geleden zag ik hem nog rijden in Rotterdam; hij zag er nog steeds even fraai uit. Nu dus niet meer..
MGF 1.8i, British Racing Green Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue